Maetzii Skrevet 18. januar 2004 #1 Skrevet 18. januar 2004 Noen som vet om det går an å operere neser STØRRE? Min er bitteliten og står rett opp og ser ut som en grisenese og... ja huff. Kan man lage neser bredere og få dem til å gå lengre ned (altså så de tar opp mer av plassen mellom munnen og der nesa er idag)? Blir veldig glad om noen vet noe om dette :D
Saga Skrevet 19. januar 2004 #2 Skrevet 19. januar 2004 Må innrømme at jeg er ganske blank. Du tror ikke dette er noe for Dr. Online?
Gjest nesevis Skrevet 25. januar 2004 #3 Skrevet 25. januar 2004 KJenner noen som har en sånn nese, er jo egentlig litt søtt da Selv har jeg for stor nese syns jeg, klumpete og fæl... bedre med liten og søt enn svær og fæl, det legger jo flere merke til enn en sånn liten søt som du har
Gjest nesevis Skrevet 25. januar 2004 #4 Skrevet 25. januar 2004 Jeg driver og følger med på Ekstrem forvandling på tvn. Tror jeg har sett de forstørre neser, i alle fall haker. Bruker et slags implantat. Jeg vil anbefale at du sender et bilde av nesa di til en plastikklege som kan gi tilbakemelding om dette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå