AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #1 Skrevet 2. april 2012 Det ligger 800 boliger/ leiligheter til salgs i Oslo pr dags dato. Aldri har det vært så lavt før. Hva er det som skjer? Jeg får jo ikke kjøpt noe når ingen vil selge. Hvorfor vil ingen selge nå?
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #2 Skrevet 2. april 2012 Tilbudet faller alltid ganske mye rundt påske. http://gratismegler.no/
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #3 Skrevet 2. april 2012 Påske?! :gjeiper: Jeg tuller ikke. Akkurat som i julen stuper tilbudet rundt påske, rett og slett fordi selgere og meglere har annet å bruke tiden på i slike helligdagstider.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #4 Skrevet 2. april 2012 Tilbudet faller alltid ganske mye rundt påske. http://gratismegler.no/ Så det vil stige etter påske da?
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #5 Skrevet 2. april 2012 Det har vært relativt lite i flere uker nå. En del av årsaken er visstnok at det er lite boliger til salgs. :gjeiper: En ond sirkel altså; Folk som vil selge ser at det er lite å kjøpe, så de venter med å selge til de har funnet noe de vil/kan kjøpe.. = Enda færre boliger til salgs.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #6 Skrevet 2. april 2012 Det har vært relativt lite i flere uker nå. En del av årsaken er visstnok at det er lite boliger til salgs. :gjeiper: En ond sirkel altså; Folk som vil selge ser at det er lite å kjøpe, så de venter med å selge til de har funnet noe de vil/kan kjøpe.. = Enda færre boliger til salgs. Skjønner den, men vil det trappe opp igjen? Kan jo ikke sitte og vente så lenge. Eller vil folk bare ikke selge? Er snakk om Oslo nå.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #7 Skrevet 3. april 2012 Som det allerede er påpekt ovenfor, er det grunnet påsken. Det har nesten ikke blitt lagt ut noen nye boliger de siste par ukene, da det neppe lønner seg å kjøre visninger i ferien. Du vil se til neste uke at det tar seg opp igjen.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #8 Skrevet 3. april 2012 Jeg er så glad jeg allerede eier bolig sentralt i Oslo så jeg slipper det styret der. Prisene for ett-roms og to-roms leiligheter er i dag absurd høye. 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #9 Skrevet 3. april 2012 Det er straks påske og mange kvier seg nok for å selge når det er risiko på at det kommer få på visning. Men det lønner seg jo nettopp da å gå på visning, er du heldig så treffer du på en bolig der det bare er deg evt. noen få andre og det kan være en fordel.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #10 Skrevet 3. april 2012 Det er straks påske og mange kvier seg nok for å selge når det er risiko på at det kommer få på visning. Men det lønner seg jo nettopp da å gå på visning, er du heldig så treffer du på en bolig der det bare er deg evt. noen få andre og det kan være en fordel. Har alltid vært 10-15 stk på de visningene jeg har vært på. Og budgivningen går ganske kjapt. Desverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå