Ninnin86 Skrevet 3. april 2012 #21 Skrevet 3. april 2012 jeg tenker at det er lettere å blande litt drinker å slikt uten alkohol når du er hjemme! Både brus og juice kan fint gå som en drink. Sprite og brimgebærsaft er f.eks veldig godt sammen, å smaker så å si det samme om du har i alkohol eller ikke så folk kan prøvesmake også om de vil. Signerer denne! Lag deg en fancy drink uten alkohol! Dersom noen vil smake, kan du løpe inn på kjøkkenet og lage en til med alkohol Min svigerinne puttet farris i smirnof ice-boksen sin på nyttårsaften i fjor, ingen som merket at hun var edru og gravid Hehe. Mange løsninger, må bare være litt kreativ
Niennas Skrevet 3. april 2012 #22 Skrevet 3. april 2012 Jeg ville heller ha gått for at du ikke kan drikke fordi du skal være sjåfør enten samme kveld, eller tidlig neste morgen. Det er liksom en fair unnskyldning, synes jeg.
sivjune Skrevet 3. april 2012 #23 Skrevet 3. april 2012 Jeg ville heller ha gått for at du ikke kan drikke fordi du skal være sjåfør enten samme kveld, eller tidlig neste morgen. Det er liksom en fair unnskyldning, synes jeg. Litt uvanlig å være sjåfør når man har invitert til fest kanskje? En ting hvis det var hos noen andre. Jeg brukte antibiotikaunnskyldningen på vennetur til Oslo. Noen gjettet det, andre ikke. Alle hadde vett til å holde kjeft Signerer også å blande alkoholfrie drinker. Ingen som følger med på om du heller i sprit, ser likt ut, og hvis noen smaker tror de bare den er blandet svakt. 1
Gjest Eurodice Skrevet 3. april 2012 #24 Skrevet 3. april 2012 Hei Jeg fant netopp ut at jeg er gravid og vi har invitert til fest i helgen! Så spørsmålet er da som følger. Hva gjør jeg da? Hvilken unnskylding skal jeg komme med, når jeg ikke skal drikke? Nå har jeg ikke finlest tråden, så kanskje noen annen har spurt om det samme. Hvorfor trenger du å ha unnskyldninger? Må du absolutt finne en forklaring til gjestene på hvorfor du ikke vil drikke? Hvorfor kan du ikke bare si det som det er, hvis du synes du må si noe i det hele tatt, at du er gravid?
mammamora90 Skrevet 3. april 2012 #25 Skrevet 3. april 2012 (endret) Hei Jeg fant netopp ut at jeg er gravid og vi har invitert til fest i helgen! Så spørsmålet er da som følger. Hva gjør jeg da? Hvilken unnskylding skal jeg komme med, når jeg ikke skal drikke? Bare si at du ikke har lyst å drikke i kveld, at du er for sliten eller skal på jobb neste morgen. Eller hvis du absolutt vil dekke det så kan du ta en tom baccardi flaske eller spritflaske, rengjøre den og hell rent vann oppi, så tar du med deg blandevann og mikser ¨drinkene¨dine.. Så lenge ingen smaker av deg så er det ingen som oppdager noe, kanskje til og med ikke noen merker noe hvis de smaker lenger utpå kvelden og folk er blitt såpass brisne at de ikke registrerer at det ikke smaker alkohol av ¨drinken¨. Endret 3. april 2012 av mammamora90
Gjest Frk.Franzen Skrevet 3. april 2012 #26 Skrevet 3. april 2012 Når søsteren min fant ut at hun var gravid så lot hun som at hun drakk cider, men i realiteten så drakk jeg hennes boks halvveis opp mens vi var på do og byttet flasker underveis osv. Tror ingen merket det. Når jeg fant ut at jeg var gravid hadde jeg ikke noen å rotte meg sammen med, og det ble bare til at jeg drakk brus. Fikk selvfølgelig spørsmål med engang. Med andre ord ikke så lurt 1
mammamora90 Skrevet 3. april 2012 #27 Skrevet 3. april 2012 Nå har jeg ikke finlest tråden, så kanskje noen annen har spurt om det samme. Hvorfor trenger du å ha unnskyldninger? Må du absolutt finne en forklaring til gjestene på hvorfor du ikke vil drikke? Hvorfor kan du ikke bare si det som det er, hvis du synes du må si noe i det hele tatt, at du er gravid? Sikkert fordi at hun nettopp har merket at hun er gravid og antagelig ikke så langt på vei, mange er forsiktig med å si noe før etter de er 12 uker på vei i tilfelle spontanabort. Er ikke SÅ kjekt å si til alle at man er gravid og plutselig ender det i spontanabort og da vet jo ¨alle¨ hva som har skjedd når man alikevell ikke er gravid. 2
Gjest Frk.Franzen Skrevet 3. april 2012 #28 Skrevet 3. april 2012 (endret) Dobbelpost Endret 3. april 2012 av Frk.Franzen 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå