AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #1 Skrevet 2. april 2012 Hei Jeg fant netopp ut at jeg er gravid og vi har invitert til fest i helgen! Så spørsmålet er da som følger. Hva gjør jeg da? Hvilken unnskylding skal jeg komme med, når jeg ikke skal drikke?
Gjest Annaires Skrevet 2. april 2012 #2 Skrevet 2. april 2012 Bare lat som du drikker, så merker de ingen ting. La mannen bytte glass med deg i nye og ne. Hekker det, enn å finne på masse dårlige unnskyldninger. Da blir du raskt gjennomskuet
noisy Skrevet 2. april 2012 #3 Skrevet 2. april 2012 (endret) Kjøp alkoholfri vin, eller så kan du bare late som du drikker, og helle ut innholdet i glasset i ei blomsterpotte eller noe når ingen ser Gratulerer med graviditeten! Endret 2. april 2012 av brb7 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #4 Skrevet 2. april 2012 Bare lat som du drikker, så merker de ingen ting. La mannen bytte glass med deg i nye og ne. Hekker det, enn å finne på masse dårlige unnskyldninger. Da blir du raskt gjennomskuet Er så redd for å røpe meg, er en utrolig dårlig løyner! Lurte litt på å si at jeg går på pencilin og ikke kan drikke for da kan jeg ødelegge kuren? 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #5 Skrevet 2. april 2012 Kjøp alkoholfri vin, eller så kan du bare late som du drikker, og helle ut innholdet i glasset i ei blomsterpotte eller noe når ingen ser Gratulerer med graviditeten! ja alkoholfri vin er jo et alternativ, tron nesten jeg må gjøre det takk takk:)
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #6 Skrevet 2. april 2012 http://lmgtfy.com/?q=hvordan+skjule+graviditet%3F
Gjest finurlig Skrevet 2. april 2012 #7 Skrevet 2. april 2012 Kyssesyken er den ultimate dekkhistorien, mine venninner brukte den da de var gravide. Fikk masse sympati og kjerringråd
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #8 Skrevet 2. april 2012 Er så redd for å røpe meg, er en utrolig dårlig løyner! Lurte litt på å si at jeg går på pencilin og ikke kan drikke for da kan jeg ødelegge kuren? Æh, den unnskyldningen kan du knapt nok komme med uten at folk mistenker deg tror jeg. Det er ganske mange som prøver seg på den. Jeg HAR vært alkoholfri på fest pga antibiotika, og fikk minst fire stk som lurte på om jeg var gravid - mest på tull men også litt alvorlig tror jeg. Er du en dårlig løgner kan den der bli vanskelig Kyssesyken er den ultimate dekkhistorien, mine venninner brukte den da de var gravide. Fikk masse sympati og kjerringråd Påstå at man går på fest med noe som er veldig smittsomt og som folk blir kjempesyke av? Skeeeeptisk... 3
Wanita Skrevet 2. april 2012 #9 Skrevet 2. april 2012 Jeg var på fest på lørdag, ikke gravid og edru gitt. Fikk spørsmålet, og jeg sa som sant var at jeg drakk ikke fordi jeg hadde hatt så vondt i hodet de siste dagene så jeg turte ikke drikke tilfelle jeg skulle få migreneanfall.
Meaty Skrevet 2. april 2012 #10 Skrevet 2. april 2012 Jeg synes egentlig det er synd at folk skal gjøre så stort nummer ut av at noen ikke drikker alkohol. 7
Stinelin Skrevet 2. april 2012 #11 Skrevet 2. april 2012 Slå alkoholfi vin på vanlig flaske, allièr deg med bartender så du får alkoholfritt. Ta imot alkohol om noen spanderer, men la mannen drikke det. Ja, mannen blir veldig moro etterhvert.. :gjeiper: Krever litt å skjule det, men det går som regel. IKKE bruk antibiotika-unnskyldningen, den går ikke igjennom.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #12 Skrevet 2. april 2012 Jeg synes egentlig det er synd at folk skal gjøre så stort nummer ut av at noen ikke drikker alkohol. ja det er det .. men i dette tilfellet kan jeg forså at de kommer til å bli mistenksomme i og med at jeg ikke pleier å si nei til en drink eller to, og fordi det er jeg og min samboer som er verter.
mamma2010 Skrevet 2. april 2012 #13 Skrevet 2. april 2012 Slå alkoholfi vin på vanlig flaske, allièr deg med bartender så du får alkoholfritt. Ta imot alkohol om noen spanderer, men la mannen drikke det. Ja, mannen blir veldig moro etterhvert.. :gjeiper: Krever litt å skjule det, men det går som regel. IKKE bruk antibiotika-unnskyldningen, den går ikke igjennom. okei, da skal jeg ikke bruke den unnskyldingen haha:) 1
Rosebud Skrevet 2. april 2012 #14 Skrevet 2. april 2012 Jeg tok en vinflaske med skrukork og fylte den med antioksidant-juice (samme farge som rødvin), ingen mistenkte noe som helst. Nå skal det sies at mine venninner ikke drikker rødvin, så mulig jeg hadde blitt avslørt om de hadde hatt mer peiling. Var til og med en som smakte på glasset mitt litt utpå kvelden og hevdet at det "smakte akkurat sånn som rødvin pleier, urgh". Da lo jeg godt med mannen etterpå 4
Knøtteliten Skrevet 2. april 2012 #15 Skrevet 2. april 2012 (endret) Hadde det vært meg, hadde jeg dratt ivei edru. Evt blitt hjemme fordi jeg er "syk", hvis jeg hadde vært livredd for gravid-rykter. Eller være sjåfør den kvelden. Jeg synes det er verre å late som jeg drikker og folk tisker og hvisker etter de har fått vite at jeg er gravid "men hun drakk jo på den festen..da måtte hun jo være gravid?!". Ei fjær blir fort til 10 høns og slikt blir det jo rykter av. Da er det bedre at de tenker "hun drikker ikke...er hun gravid??". De får jo uansett vite det snart. Og er noen så nysgjerrige at de mååå spørre, så kan du vel bare svare "må jeg være gravid bare fordi jeg ikke drikker da?" eller rett og slett "nei, jeg er ikke gravid". Bedre å lyve om at man ikke er gravid enn å lyve om at du "drikker". Men det er nå min mening Folk henger seg opp i det meste har jeg erfart. Jeg var på fest rett etter jeg ble gravid. Drakk ikke, men det var det ikke alle som fikk med seg. Så etter noen mnd var det ei som spurte meg "men du var jo på den festen? Du måtte da være gravid da?? Er du ikke redd for at fosteret er skada liksom..?". Eh, nei - for jeg drakk ikke! Edit: gikk litt fort, så nå at du skrev "vi har invitert til fest". Da blir det vel litt værre kanskje.... Endret 2. april 2012 av Knøtteliten
Gjest Modig mor Skrevet 3. april 2012 #17 Skrevet 3. april 2012 Jeg drikker ikke alkohol nå fordi jeg har søvnproblemer. Det samme var tilfelle de to siste gangene jeg var gravid. At søvnproblemene skyldes svangerskap (og i mitt tilfelle spontanabort) trenger man jo ikke si.
Samantha Skrevet 3. april 2012 #18 Skrevet 3. april 2012 Eg var berre på to festar før eg fortalde folk at eg var gravid. På første festen drakk eg drinkar (Pepsi Max, vatn og isbitar). Så hadde eg alliert meg med ei venninde som skylte ølboksane sine og helte vatn i, som eg drakk På den andre festen drakk eg ei flaske alkoholfri rødvin, som eg hadde hellt over på ei vanleg rødvinsflaske. Det gjekk veldig fint og ingen mistanke som eg merka Men fy så kjedelig det er å Vere 1
Samantha Skrevet 3. april 2012 #19 Skrevet 3. april 2012 .... Heilt edru når folk trur du er småfull Intime betroelsar frå venninder i fylla er liksom ikkje heeeeilt det samme når ein er klin edru!! Lykke til med festen!! Ps. Enig med antibiotikaunnskyldninga. Den ville eg aldri ha prøvd meg på!!
Noldus Skrevet 3. april 2012 #20 Skrevet 3. april 2012 jeg tenker at det er lettere å blande litt drinker å slikt uten alkohol når du er hjemme! Både brus og juice kan fint gå som en drink. Sprite og brimgebærsaft er f.eks veldig godt sammen, å smaker så å si det samme om du har i alkohol eller ikke så folk kan prøvesmake også om de vil.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå