Jade Skrevet 2. april 2012 #1 Skrevet 2. april 2012 Er ute etter en nude MAC-leppestift, siden jeg nå har kjøpt to stk MAC-leppestifter og funnet ut at dette er noe jeg kan bli fattig på :D Jeg liker ikke frost og glitrende leppestifter, og har litt pigmenterte lepper, så halvtransparente leppestifter vil nok være ganske bortkastet på meg. Cremesheen liker jeg ganske godt, så noe lignende det er flott. Jeg har ikke lyst på noe hudfarget. Heller noe varmrosa (ikke barbie-rosa og ikke lilla, men heller ikke korall). Noen som har noe tips? Så får jeg stikke meg en tur på MAC etterhvert og se. Liker å lage meg en liste før jeg går, så jeg ikke leter i blinde. Lenk gjerne til lipswatches om du har eller om du vet om.
Fruziria Skrevet 3. april 2012 #2 Skrevet 3. april 2012 Jeg liker mac sin hue leppestift.Den er en rosa nude
kills Skrevet 3. april 2012 #3 Skrevet 3. april 2012 Jeg har prøvd mange nude stifter hos MAC, men ingen passer til min hudtone, så holder meg til YSL og Estee Lauder. Men har hørt at Creme d'Nude er veldig populær.
Eske Skrevet 3. april 2012 #4 Skrevet 3. april 2012 Jeg så at Karen hos Makeup and Beautyblog skrev om Modesty i går, kan den være noe?
Jade Skrevet 3. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2012 Jeg har "siklet" litt på Modesty-swatches, så jeg kommer definitivt til å teste den ut. Skal ta meg en tur på MAC når jeg får Kicks-gavekort fra Kickback i posten Tar gjerne i mot flere tips. Har også sett på Blankety, men den er kanskje for lys. Får se Takk for tips!
Honesty Skrevet 3. april 2012 #6 Skrevet 3. april 2012 Må det være MAC? Nars Cruising er nyydelig, og det samme er mange av YSL Rouge Volupte.
Gjest Cecilia L Skrevet 3. april 2012 #7 Skrevet 3. april 2012 (endret) Jeg har brukt opp flere av denne. Nydelig farge som passer de fleste. Får ikke til å legge inn bilde... Den heter See Sheer. Google etter bilder av den, så ser du hvordan den ser ut på. Endret 3. april 2012 av Cecilia L
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå