Gå til innhold

Hvor kjøper du singleter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg går ut fra at det er flere enn meg som anser singleten som et viktig basisplagg i garderoben. Jeg har nettopp rydda klesskapet, og nå trenger jeg nye. Dette er et plagg jeg bruker nærmest hver dag.

Hvor kjøper du din favorittsinglet? Jeg liker ikke spagettistropper, og det er en bonus hvis det er litt lengde på den. Singleter selges jo overalt, men jeg vil tro det er forskjell på hvor godt fasongen og fargen holder.

Takk for tips!

Skrevet

Er fornøyde med mine fra H&M, har dem i så og si alle farger:

disse

Gjest strykebrett
Skrevet

Syns de fra Gina Tricot er bra. De jeg har fra HM har hatt en tendens til å vri seg etter vask.

Skrevet

H&M

Cubus

Kapphal

Lindex

Bik Bok

Fornøyd med alle og du får kjøpt det ganske billig :)

Skrevet

Syns de fra Gina Tricot er bra. De jeg har fra HM har hatt en tendens til å vri seg etter vask.

Dette har ikke jeg opplevd som et problem med mine.

Gjest strykebrett
Skrevet

Dette har ikke jeg opplevd som et problem med mine.

Skal innrømme at det godt kan være at dette er min egen feil, jeg vasker de ofte på 60 grader, så det er muligens jeg og ikke singlettene det er noe galt med. :fnise:

Skrevet

Skal innrømme at det godt kan være at dette er min egen feil, jeg vasker de ofte på 60 grader, så det er muligens jeg og ikke singlettene det er noe galt med. :fnise:

Jeg vasker mine på 40 grader, ikke umulig at det er årsaken da :fnise:

Gina Tricot sine tåler 60 grader fint? Greit å vite

Skrevet

Jeg bruker de fra H&M som er litt "ruglete". Har tidligere brukt fra Cubus og BikBok, men de har en tendens til å skli langt opp på magen etter en liten stund, og i tillegg blir de fort hullete. Er veldig fornøyd med H&M sine!

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte på Bik Bok nå sist. 99 kr. kjempegode!!! Har en bred kant nede der det er dobbelt stoff og det liker jeg fantastisk goodt! :D

Sitter som støpt!

AnonymBruker
Skrevet

CUBUS :D Liker ikke de på Gina Tricot, de er så stive og har dårlig stretch!

Gjest Survival
Skrevet

Bruker fra H&M og Bikbok for det meste. Billig, bra kvalitet og godt utvalg av farger.

Skrevet

Kjøper enten på Cubus eller H&M, og er veldig fornøyd med begge :)

Skrevet

vivikes har fine singleter med blonder nederst... passer fint over tights eller skinny jeans... ikke er de dyre heller, 149,- ...og kvalliteten er upåklagelig!

AnonymBruker
Skrevet

H&M. Lik de som Ixnay linker til, men de jeg har kjøpt er ikke L.O.G.G. Men unngå de med ribbestikk, for de kryper oppover med en gang...

Skrevet

Liker ikke ribbestrikk, så jeg pleier gå for Gina Tricot sine. Synes hm sine blir litt "flappete", dvs. at de ikke holder fasongen i bruk. Et par timer så henger de løst.

Skrevet

Jeg liker Ver Moda sine best. De kommer i alle farger, er ikke magekorte, og er veldig komfortable. Har til gode å finne singletter som har bedre passform enn disse enda:)

Gjest Tekola
Skrevet

Jeg er avhengig av Vera Modas lange singleter. De holder seg fint etter flere vask også! :)

Gjest Daenerys
Skrevet

Jeg bruker egentlig kun Gina Tricot, de er lange nok for meg, og jeg liker at de er litt stramme.

Skrevet

Har vært veldig fornøyd med divided singletene fra HM, men i år finner jeg dem ikke. Noen som vet om HM har disse lengre?

Skrevet

Bik Bok, synes stoffet er så godt og mykt! Har også noen fra H&M men er ikke like glad i disse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...