AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #1 Skrevet 2. april 2012 Er det noen som har gode forslag og/eller erfaringer med steder vi kan samle familien og noen få venner til en bryllupsfest i Oslo-området? Vi bor begge litt utenfor Oslo, men ser det hensiktsmessig at vi tar festen så nær Oslo som mulig. Vi blir ca 40 pers. Jeg er usikker på om vi skal ha det et sted som står for all serveringen, eller om vi fikser catering etc selv. Kommer noen gjester fra utlandet så et sted som også viser Oslo/omegn på en fin måte hadde vært et pluss. Type Ekebergrestauranten og Holmenkollen mistenker jeg blir litt i dyreste laget for oss. På forhånd takk for alle forslag - åpen for det meste :-)
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #3 Skrevet 2. april 2012 Losby Gods. Nydelig der! Ja kjempefint, men når jeg så prisene blir det nok litt i dyreste laget...
Gjest navnelapp Skrevet 2. april 2012 #4 Skrevet 2. april 2012 Eg har skrive eit blogginnlegg med ei lang liste over aktuelle bryllupslokale i Oslo.
Evie Skrevet 5. april 2012 #5 Skrevet 5. april 2012 Disen gård. Man må stå for alt selv der, men fint lokale og bra pris på leie :-)
CC* Skrevet 6. april 2012 #6 Skrevet 6. april 2012 Risvollen, du leier gjennom cederquist catering og må kjøpe mat gjennom dem, men alt av alkohol står du for selv.
saniz Skrevet 7. april 2012 #7 Skrevet 7. april 2012 hørt om mange som bruker abidlsø misjonshus - har ikke direkte erfaring men ble anbefalt av mange da jeg skulle velge lokalet. Prisen er ganske billig for leie, tror jeg fikk 6000 kr ellers er det alltid fint med steder som disen gård
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #8 Skrevet 8. april 2012 Har vært på bryllup på Ekebergrestauranten i fjor, og må si at du ikke går glipp av noe ved å ikke ha det der Bare rot, mange andre gjester der i tillegg til bryllupsgjestene og vi måtte stå å vente i gangen i 2 timer mens brudeparet ble fotografert (vielsen var også på samme plass, så vi ble bare stående i gangen etter vielsen mens fotograferingen pågikk). Ingen plasser å sitte fordi det var mange andre gjester der også. På terrassen i 2. etg. ble det gjort om til vanlig restaurant etter vielsen, så man kunne heller ikke gå ut der å vente. Maten var helt ok, men ville ikke betalt i dyre dommer for å hatt bryllupet mitt der Finn heller en plass med mer sjarm og personlighet. Har dessverre ingen forslag, men ser du har fått en del andre tips :D Håper du finner noe som passer dere
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #9 Skrevet 8. april 2012 Kan personlig anbefale Disen gård. Utrolig koselig sted! Billig og man kan ordne akkurat som man selv vil, herlig hage:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå