Gjest Lompa Skrevet 1. juli 2004 #605 Skrevet 1. juli 2004 Takk for løftehjelp, Miss G. Eller MRS G er det vel nå...!;-) * Tar spenntak og dytter de andre foran meg oppover så hardt jeg kan. September kan ikke komme fort nok nå*
Gjest Tex Skrevet 1. juli 2004 #606 Skrevet 1. juli 2004 Noen som vil slenge meg også inn på listen? Jeg.....
Bokalven Skrevet 2. juli 2004 #608 Skrevet 2. juli 2004 Madley står ikke på listen (gjorde søk), regner med at nick kanskje ikke er oppdatert?
Gjest Madley Skrevet 2. juli 2004 #609 Skrevet 2. juli 2004 heh...nei...jeg byttet nick... Leya står der..og det er jo meg det også..Men kanskje Tex fikser det?
*marte* Skrevet 3. juli 2004 #611 Skrevet 3. juli 2004 Vennligst vent. Du rykker stadig frem i køen...
Vimsevips Skrevet 4. juli 2004 #612 Skrevet 4. juli 2004 4 lørdager igjen og fem datoer før oss på lista
Jandia Skrevet 4. juli 2004 #613 Skrevet 4. juli 2004 4 lørdager igjen og fem datoer før oss på lista Å gud, 4 lørdager hørtes UTROLIG lite ut, og du gifter deg etter meg!!! *bite negler her* :hår:
Vimsevips Skrevet 4. juli 2004 #614 Skrevet 4. juli 2004 Å gud, 4 lørdager hørtes UTROLIG lite ut, og du gifter deg etter meg!!! *bite negler her* :hår: Vel, det skulle vel egentlig stått 4 lørdager igjen FØR oss, for det er jo egentlig ikke før om 5 lørdager vi gifter oss.. Og om bare brudekjolen og brudepike kjolen ble ferdige nå, så kan vi begynne å slappe av. Tror det meste andre er i boks Lykke til den 31. ! Ordensmannen skal drikkes ut den helga, så da flykter Vesla og jeg til Svigermor. Det kommer en del tilreisende, så de skal bo hos oss. Men først skal han ha et liksom utdrikkingslag, slik at alle vennene får vært med i allefall en gang. Selv har jeg bedt forloveren om å ta seg av ham dagen derpå. Orker ikke to søndager, med Vesla og en fyllesyk mann. Særlig ikke når Vesla elsker pappa`n sin over alt på denne jord, og helst skulle ha ligget i armkroken hans hele tiden om hun fikk lov..
Jandia Skrevet 4. juli 2004 #615 Skrevet 4. juli 2004 Vel, det skulle vel egentlig stått 4 lørdager igjen FØR oss, for det er jo egentlig ikke før om 5 lørdager vi gifter oss.. Og om bare brudekjolen og brudepike kjolen ble ferdige nå, så kan vi begynne å slappe av. Tror det meste andre er i boks Lykke til den 31. ! Ordensmannen skal drikkes ut den helga, så da flykter Vesla og jeg til Svigermor. Det kommer en del tilreisende, så de skal bo hos oss. Men først skal han ha et liksom utdrikkingslag, slik at alle vennene får vært med i allefall en gang. Selv har jeg bedt forloveren om å ta seg av ham dagen derpå. Orker ikke to søndager, med Vesla og en fyllesyk mann. Særlig ikke når Vesla elsker pappa`n sin over alt på denne jord, og helst skulle ha ligget i armkroken hans hele tiden om hun fikk lov.. Dere får ha lykke til dere også... :-) Jeg vet ikke når hverken jeg eller mannen skal drikkes ut. Håper det blir lite og koselig og ikke fryktelig pinlig. Det liker ingen av oss. Gruer meg skrekkelig faktisk :oops: Høres lurt ut å stikke avgårde ja... :-)
Gjest Lompa Skrevet 5. juli 2004 #616 Skrevet 5. juli 2004 God morgen jenter! Er innom og dytter dere frem i køen, så det snart er min tur....
*marte* Skrevet 5. juli 2004 #617 Skrevet 5. juli 2004 Jeg er først! :o Litt blanede følelser, men gleder meg mest
Gjest MrsL Skrevet 6. juli 2004 #618 Skrevet 6. juli 2004 Takk for løftehjelp, Miss G. Eller MRS G er det vel nå...!;-) * Tar spenntak og dytter de andre foran meg oppover så hardt jeg kan. September kan ikke komme fort nok nå* Ikke MrsG, men MrsL nå
Vimsevips Skrevet 6. juli 2004 #619 Skrevet 6. juli 2004 Ikke MrsG, men MrsL nå Så da skifter du kanskje nick, snart, eller ?
Gjest MrsL Skrevet 6. juli 2004 #620 Skrevet 6. juli 2004 Så da skifter du kanskje nick, snart, eller ? Ja nicket mitt er vel utgått på dato nå, men nicket jeg aller helst ville ha er opptatt :-( så mens jeg venter på en god nickidè så beholder jeg mitt gamle
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå