Gjest Dalwhinnie Skrevet 18. januar 2004 #1 Skrevet 18. januar 2004 Sitter her og lurer på å bestille en krem fra essentialdayspa, men den kommer på rett over 200 kroner. Er det noen som har bestilt derfra og vet om de bruker å skrive ned verdien utenpå pakken, slik f.eks. lookfantastic gjør?
9na Skrevet 19. januar 2004 #2 Skrevet 19. januar 2004 Jeg har bestilt derfra et par ganger. De har alltid skrevet ned verdien på pakkene, og jeg har fått dem i posten i løpet av fire til seks dager.
Cilla Skrevet 19. januar 2004 #3 Skrevet 19. januar 2004 Har bestilt en gang derfra, og de hadde skrevet ned verdien. Tok ca 7-10 dager for å få pakken. Tror det er lettere å få en pakke fra essentialdayspa i gjennom tollen enn fra Strawberrynet pga tollen er mer obs på SN, selv om man har ingen garantier for at det går bra.
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2004 #4 Skrevet 19. januar 2004 Har meget god erfaring med de. De skriveralltid ned verdien, rask levering og de legger med små gratisprøver på andre produkter :D Bestilt derfra 7 ganger, aldri problemer!
Gjest Dalwhinnie Skrevet 19. januar 2004 #5 Skrevet 19. januar 2004 Dette høres oppløftende ut. Jeg bestiller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå