Lizbeth Skrevet 2. april 2012 #1 Skrevet 2. april 2012 Hos mange av mine venninner som virkelig vet at de ser bra ut, ser det ut som om det fungerer å vise at man vet det. Som å si "klart det, jeg er jo deilig!" eller lignende ser faktisk ut til å virke - noe jeg ikke helt kan forstå. Selv har jeg overhodet ikke mangel på selvtillit i det hele tatt, men det ville likevel ikke ha falt meg inn å oppføre meg på den måten. Men det jeg lurer på er helt enkelt, HVORFOR fungerer det å oppføre seg slik? Og hva syns du selv? Er det tiltrekkende når ei jente/en mann virkelig viser at man vet at man ser bra ut? For min del er det jo helt klart et pluss om gutten ser bra ut, men at han er klar over det er ikke alltid like positivt
Gjest Saxobeat Skrevet 2. april 2012 #2 Skrevet 2. april 2012 Selvtillit er sexy, men mannfolk som er veldig høye på seg selv er turn-off. 3
Nevian Skrevet 2. april 2012 #3 Skrevet 2. april 2012 Jeg ville oppfattet det som selvgodhet, og et soleklart brudd på Janteloven. Turn-off her i gården. 1
Steinar40 Skrevet 2. april 2012 #4 Skrevet 2. april 2012 Hos mange av mine venninner som virkelig vet at de ser bra ut, ser det ut som om det fungerer å vise at man vet det. Som å si "klart det, jeg er jo deilig!" eller lignende ser faktisk ut til å virke - noe jeg ikke helt kan forstå. Selv har jeg overhodet ikke mangel på selvtillit i det hele tatt, men det ville likevel ikke ha falt meg inn å oppføre meg på den måten. Men det jeg lurer på er helt enkelt, HVORFOR fungerer det å oppføre seg slik? Og hva syns du selv? Er det tiltrekkende når ei jente/en mann virkelig viser at man vet at man ser bra ut? For min del er det jo helt klart et pluss om gutten ser bra ut, men at han er klar over det er ikke alltid like positivt Hva mener du fungerer? Klart at dritt tiltrekker seg en sverm av fluer hehe Men at dette er måten å finne den rette på kan jeg aldri tenke meg.
Lizbeth Skrevet 2. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2012 Det virker som om guttene syns at selvtilliten jenta viser med å hele tiden poengtere hvor godt hun ser ut, er sexy og tiltrekkende.
Steinar40 Skrevet 2. april 2012 #6 Skrevet 2. april 2012 Det virker som om guttene syns at selvtilliten jenta viser med å hele tiden poengtere hvor godt hun ser ut, er sexy og tiltrekkende. Tja, men hva tror du en slik oppførsel egentlig signalerer til disse guttene? Jeg ville ihvertfall tenkt at ho der er sikkert billig sånn som ho oppfører seg. Og det kan jo interessere en hel del vettu.
Gjest _Blomsten_ Skrevet 2. april 2012 #7 Skrevet 2. april 2012 Kommer litt ann på hvilken måte man viser det. Å innrømme at man er fornøyd er i hvertfall bedre enn falsk beskjedenhet, for det må være noe av det dummeste jeg ser.
Lizbeth Skrevet 2. april 2012 Forfatter #8 Skrevet 2. april 2012 Blomsten: Det har du rett i! Jeg sier jo heller "awww, takk!" til komplimenter fremfor å komme med en lang regle om hvor lite pen jeg er, for å si det slik. Idiotisk å skulle late som om man ikke eier selvtillit bare for å få komplimenter Tipper du har rett her Steinar! Men da bringer jeg jo på bane; hvorfor tror man automatisk at ei jente er løs bare fordi hun vet at hun er pen - og viser det? Kanskje fordi oppførselen hennes oppfordrer til noe? Jeg aner ikke, haha!
Steinar40 Skrevet 2. april 2012 #9 Skrevet 2. april 2012 Tipper du har rett her Steinar! Men da bringer jeg jo på bane; hvorfor tror man automatisk at ei jente er løs bare fordi hun vet at hun er pen - og viser det? Kanskje fordi oppførselen hennes oppfordrer til noe? Jeg aner ikke, haha! Ja, det kan du godt si. Det er vel som du sier at en slik oppførsel oppfordrer til å gå videre på den veien. Men det er ikke spesielt smart ifra jentas side. Blir dårlig med respekt av sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå