sauen87 Skrevet 2. april 2012 #1 Skrevet 2. april 2012 Jeg har laminatgulv, som har fått mye skader av barnas leker osv. Har masse små overfladiske riper i det, som synes godt når det er sol. Golvet er også ganske matt, og ser ikke så veldig pent ut. Er det noe jeg kan gjøre for å fikse det? Har ikke lyst å legge nytt golv, vi skal snart selge uansett. Lurer også på vask av golvet. Når jeg vasker blir det "vannstriper", altså man kan se hvor jeg har vasket... Noen som har gode tips til vasking av laminatgolv? Bruker bare minimale mengder med vann, eventuelt dampvasker og går over med tørr klut med en gang...
Gjest Carousel Skrevet 2. april 2012 #2 Skrevet 2. april 2012 Vet ikke hva du kan gjøre med ripene, men vannstripene kan komme av for mye/feil såpe!
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #3 Skrevet 2. april 2012 Det finnes reparasjonskit å få kjøpt hos byggvarehus. Opplevde det samme som deg med vaskestriper da jeg hadde laminat. Cluet var å tørke ekstra godt over etter vask. Håper du ikke vasker med grønnsåpe.
sauen87 Skrevet 3. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 3. april 2012 Takk for svar Vasker med rent vann, bruker ikke såpe i. Brukte grønnsåpe en gang, og golvet ble seigt og støvete... Så det gjør jeg ikke igjen Får lete etter reperasjonskit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå