AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #1 Skrevet 2. april 2012 Dere jenter er så heldige! Dere får alt her i livet servert på sølvfat. Dere aner virkelig ikke hvor lett dere har det. Takk for meg. 1
Gjest Survival Skrevet 2. april 2012 #2 Skrevet 2. april 2012 Gratulerer!! Du har vunnet prisen for det minst utdypende, mest ignorante og potensielt dårligste innlegget her på Kvinneguiden. Hvem vil du takke? 23
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #6 Skrevet 2. april 2012 Det er ikke så lett å være jente heller. Lett å få ONS, vanskelig å finne en bra mann for et forhold. 4
Gjest forvirretvegglus Skrevet 2. april 2012 #7 Skrevet 2. april 2012 Her vil jeg ligge inn en kraftig protest. Det du skrev gjelder i hvertfall ikke meg. Hvorfor er du så bitter? 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #9 Skrevet 2. april 2012 Dette er så fjernt fra sannheten som det går, for meg. Skulle kanskje gjerne tenkt meg å være en kvinne i din verden for noen uker, hadde sikkert vært deilig. 3
Gjest Huskatta Skrevet 2. april 2012 #11 Skrevet 2. april 2012 Jeg er ikke fornøyd før jeg får alt servert på gullfat. Med diamanter på. 6
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #12 Skrevet 2. april 2012 Hva nøyaktig er det vi får på sølvfat? Alt.
Gjest Normalfordeling Skrevet 2. april 2012 #13 Skrevet 2. april 2012 Jeg lurer veldig på hva jeg har fått servert på sølvfat? Jeg skjønner jo at jeg har vært heldig selv om det ikke helt føles sånn.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #14 Skrevet 2. april 2012 Jeg er ikke fornøyd før jeg får alt servert på gullfat. Med diamanter på. Du kan få et sølvfat uten diamanter!
Chord Skrevet 2. april 2012 #15 Skrevet 2. april 2012 Gratulerer!! Du har vunnet prisen for det minst utdypende, mest ignorante og potensielt dårligste innlegget her på Kvinneguiden. Hvem vil du takke? Hm, er du sikker på det? Det er en del innlegg å velge mellom når det skal kåres.. 2
Gjest Slowpoke Skrevet 2. april 2012 #16 Skrevet 2. april 2012 Whaaaaat? Er jeg en mann?? Livet mitt har virkelig vert et ork uten noe sølvfat å se, så da må jeg vel være en mann jeg da, i følge deg. 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #17 Skrevet 2. april 2012 Her vil jeg ligge inn en kraftig protest. Det du skrev gjelder i hvertfall ikke meg. Hvorfor er du så bitter? Fordi dere får alt i livet servert på sølvfat.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #18 Skrevet 2. april 2012 Whaaaaat? Er jeg en mann?? Livet mitt har virkelig vert et ork uten noe sølvfat å se, så da må jeg vel være en mann jeg da, i følge deg. Ja, da kan vi nok konkludere med at du er en mann. Synes synd på deg allerede. :/
makkapakka Skrevet 2. april 2012 #19 Skrevet 2. april 2012 Hva nøyaktig er det vi får på sølvfat? penisen vel :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå