Sonjav Skrevet 2. april 2012 #1 Skrevet 2. april 2012 Hva bruker dere i jobbsammenheng? Selv har jeg hatt gjennomsiktig skjorte, skinntights og skinnstøvletter idag.
Gjest Survival Skrevet 2. april 2012 #2 Skrevet 2. april 2012 Hva bruker dere i jobbsammenheng? Selv har jeg hatt gjennomsiktig skjorte, skinntights og skinnstøvletter idag. Hva slags yrke har du? Stripper? Neida ... :gjeiper: På jobb bruker jeg lange skjørt med bluser, eller kjoler, kanskje et skjerf/sjal, skoletter eller støvletter med lav hæl. 2
PoisonIwy Skrevet 2. april 2012 #3 Skrevet 2. april 2012 Uniform,dressbukse, dressjakke, skjorte og slips.
Sonjav Skrevet 2. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2012 Hva slags yrke har du? Stripper? Neida ... :gjeiper: På jobb bruker jeg lange skjørt med bluser, eller kjoler, kanskje et skjerf/sjal, skoletter eller støvletter med lav hæl. Nei he he er resepsjonist.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #5 Skrevet 2. april 2012 Hva bruker dere i jobbsammenheng? Selv har jeg hatt gjennomsiktig skjorte, skinntights og skinnstøvletter idag. Knalltøft, jeg elsker å gå med samme antrekk når jeg går ut en lørdagskveld. Kult hvis du jobber på klesbutikk ol. men ikke like kult hvis du er lærer eller eiendomsmegler. Selv er jeg sykepleier, og går i hvit uniform
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #7 Skrevet 2. april 2012 Hos oss er det om å gjøre å gå kledd så shabby som mulig, så jeg er "overdressed" med mine kosebukser, tettsittende t-skjorter og ballerinasko
Gjest Survival Skrevet 2. april 2012 #8 Skrevet 2. april 2012 Nei he he er resepsjonist. Jeg hadde fått meget rare blikk om jeg kom i skinntights, skinnstøvletter og gjennomsiktig bluse på kontoret. Kanskje en heads up fra sjefen også 5
Gjest Bobler Skrevet 2. april 2012 #9 Skrevet 2. april 2012 Det jeg vil. Har ingen klesklode så lenge man er ren og pen og ikke ser slaskete ut. Alltid jeans, og som regel singlett da jeg har armene mye i vann (funker dårlig med lengre t-shorter eller stramme gensere) og en genser over. Om sommeren er det shorts eller skjørt, innimellom kjoler.
Sonjav Skrevet 2. april 2012 Forfatter #10 Skrevet 2. april 2012 Jeg hadde fått meget rare blikk om jeg kom i skinntights, skinnstøvletter og gjennomsiktig bluse på kontoret. Kanskje en heads up fra sjefen også Ingen som har sagt noe hvertfall. Jobber på en plass med mange hundre ansatte og ca 80% kvinner.
Drømmespill Skrevet 2. april 2012 #11 Skrevet 2. april 2012 bruker bukser og en fin genser/topp. Ikke slik jeg pleier å kle meg til vanlig, bruker mye skjørt og mye lag på lag. Men det fungerer dårlig når man skal dusje brukere og hjelpe til på do feks
Gjest Survival Skrevet 2. april 2012 #12 Skrevet 2. april 2012 Ingen som har sagt noe hvertfall. Jobber på en plass med mange hundre ansatte og ca 80% kvinner. OK. Det er ikke på alle steder hvor folk bryr seg hva man har på seg I bedriften jeg jobber i er det ingen konkret dresscode, men det har utviklet seg en slags norm av dresscode, da de fleste i bedriften ønsker å være så profesjonelle ut som mulig og kle seg deretter. Jeg mener personlig at skinntights, gjennomsnittig bluse og skinntøveletter ikke har noe på et kontor å gjøre, men det er jo bare min mening. Så hvis du mener noe annet, flott! 6
Sonjav Skrevet 2. april 2012 Forfatter #13 Skrevet 2. april 2012 OK. Det er ikke på alle steder hvor folk bryr seg hva man har på seg I bedriften jeg jobber i er det ingen konkret dresscode, men det har utviklet seg en slags norm av dresscode, da de fleste i bedriften ønsker å være så profesjonelle ut som mulig og kle seg deretter. Jeg mener personlig at skinntights, gjennomsnittig bluse og skinntøveletter ikke har noe på et kontor å gjøre, men det er jo bare min mening. Så hvis du mener noe annet, flott! Ja ikke sant? Bra at ikke alle går med d samme. Hadde blitt så kjedelig. Skal også legge til at i åpningstida er d kanskje 20 personer som ser hele meg. Sitter bak en skranke og glass så dem ser bare fra skuldrene og opp.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #14 Skrevet 2. april 2012 Dressbukser / kjoler / skjørt/ skjorter / cardigan / v-genser / lave skinnstøvletter / ballerinasko
Gjest Purelove Skrevet 2. april 2012 #15 Skrevet 2. april 2012 OK. Det er ikke på alle steder hvor folk bryr seg hva man har på seg I bedriften jeg jobber i er det ingen konkret dresscode, men det har utviklet seg en slags norm av dresscode, da de fleste i bedriften ønsker å være så profesjonelle ut som mulig og kle seg deretter. Jeg mener personlig at skinntights, gjennomsnittig bluse og skinntøveletter ikke har noe på et kontor å gjøre, men det er jo bare min mening. Så hvis du mener noe annet, flott! spørs hva TS mener, noen gjenomsnittige bluser ser fint og IKKE upassende eller "billig" ut! Det er faktisk på motelyset nå.. Bildet er lånt fra google, her ser du eksempel på en skjorte JEG mener er greit å bruke hvor som helst! 1
Gjest Kim Skrevet 2. april 2012 #16 Skrevet 2. april 2012 Jeans, t-shirt og gode sko - form follows function.
Sonjav Skrevet 2. april 2012 Forfatter #17 Skrevet 2. april 2012 spørs hva TS mener, noen gjenomsnittige bluser ser fint og IKKE upassende eller "billig" ut! Det er faktisk på motelyset nå.. Bildet er lånt fra google, her ser du eksempel på en skjorte JEG mener er greit å bruke hvor som helst! D er også sant men d kuleste er at bildet er som å den jeg har på idag. he he
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #18 Skrevet 2. april 2012 OK. Det er ikke på alle steder hvor folk bryr seg hva man har på seg I bedriften jeg jobber i er det ingen konkret dresscode, men det har utviklet seg en slags norm av dresscode, da de fleste i bedriften ønsker å være så profesjonelle ut som mulig og kle seg deretter. Jeg mener personlig at skinntights, gjennomsnittig bluse og skinntøveletter ikke har noe på et kontor å gjøre, men det er jo bare min mening. Så hvis du mener noe annet, flott! Ehm, skjønner ikke hva som er galt i å ha skinntights, en bluse og skinnstøveletter på et kontor? Når man jobber i en jobb hvor en hele tiden omgåes med kunder, så burde en være representabel for bedriften, inkl. i klesveien.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #19 Skrevet 2. april 2012 Ingen som har sagt noe hvertfall. Jobber på en plass med mange hundre ansatte og ca 80% kvinner. Helt ærlig så vil jeg si det er en ganske upassende bekledning på jobb. Litt tettsittende klær, eller normalt høye hæler til bukser, kort skjørt med tykk strømpebukse under kan godt passe mange steder sålenge man ellers er normalt bekledd. Men om dette er den vanlige klesstilen din på jobb vil jeg tro du får endel negativ oppmerksomhet - det er rett og slett ikke regnet som akseptert kleskode noe steder, med mindre du jobber som bartender og skal trekke mer mannfolk - eventuelt en klesbutikk hvor de oppfordrer folk til å gå slik. Jeg har jobbet med ei som gikk slik kledd, og det var ingen som baksnakket henne - men ingen turte heller si ifra til henne at absolutt alle vet hvem hun er kun pga klesstil og utseende(mye parfyme/tung sminke sammen med sånne klær du nå beksriver.) 4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #20 Skrevet 2. april 2012 spørs hva TS mener, noen gjenomsnittige bluser ser fint og IKKE upassende eller "billig" ut! Det er faktisk på motelyset nå.. Bildet er lånt fra google, her ser du eksempel på en skjorte JEG mener er greit å bruke hvor som helst! Jeg jobber på kontor og i et lite firma. Den blusen der med kun bh under hadde nok vært å gå for langt. Vi selger en kunnskap til klienter. Jeg bruker ofte jeans, cardigan og bluse/topp under. Ofte skjerf. Iallfall i vinter. Hos oss er det nok mer akseptert å være sporty kledd en sexy kledd. Den blusen og med bare bh under er plagg jeg kan bruke på byen. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå