Gå til innhold

Båten til København

Catlin

Anbefalte innlegg

Planlegger å ta båten til København. Ser på siden til DFDS at det er shuttlebusser som går. Men pleier det å stå drosjer utenfor terminalen? Er det lett å få tak i en taxi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har stått taxier både på terminalen i Oslo og i København de få gangene jeg har tatt båten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Når man skal tilbake til båten - hvordan får man da tak i taxi? Er det bare å vifte inn en taxi på gaten eller lønner det seg å bestille? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Står taxi utenfor. Koster ikke mange kronene inn til sentrum og er å anbefale. Nå bodde vi på hotell da og bestilte taxi tilbake til båten derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på et museum med ungene og har funnet ut at det er absolutt lettest å bruke taxi. Skal til "Experimentarium". Så hvis det står drosjer utenfor båten, er det jo veldig lettvindt. Da må jeg bare finne ut hvordan jeg får taxi tilbake. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

i københavn går det to busser rett utenfor terminalen i tilleg til at det står et lass med taxier der. I Oslo går det buss til terminalen. det er ikek mer enn 10-15 minutter å traske dit fra ternminalen heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...