AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #1 Skrevet 2. april 2012 Ok det har seg slik at jeg snart har holdt kontakt med en mann i snart ett år mye over chat, sms noen telefoner. Vi har hatt en ordentlig date og den var utrolig bra! Vet han er interessert, men vi bor i ulike byer, og han er så innstilt på at et langdistanseforhold ikke vil fungere. Jeg er enig i at å ha det over flere år vil være tøft, men jeg er flyttbar noe vi ikke har vært inne på i d hele tatt. For han tok på en måte den avgjørelsen selv at avstandsforhold ikke funker, og at han trodde det her var mest en flørt (hvem gidder egentlig å ha en flørt over ett år? ja vet jeg er ejo en del av d her..). Så jeg må jo bare spørre om det er noen som har hatt så mye kontakt med en gutt over nettet, sms, tlf? og er dere gutter bare opptatt av å ha en skriftlig dialog og synes det er topp?! Jeg synes det her er utrolig kjipt, egentlig er han ikke en jeg faller typisk for utseendemessig. Men første gang jeg møtte han var i jobbsammenheng og ja det blikket hans, det er noe mellom oss. Jeg prøvde å ikke tenke så mye over det siden jeg data en annen mann på det tidspunktet. Men etter det er det han som begynte å ta kontakt først, han har hatt anledning til å møte meg flere ganger. Jeg tok et oppgjør med han og sa at jeg ikke kunne ha kontakt med han, for det ligger hele tiden i bakhodet hva som kan være? Men han sier selv at vi har jo funnet ut av det, avstansforhold funker ikke?!... jaha så dere gutter kan ha kontakt og skrive masse fint til ei jente også være fornøyd med det. Egentlig betyr jo ikke de tingene en døyt når handlingene ikke viser noe for min del.. Så jeg droppa kontakta, og han har skrevet han er glad i meg (noe jeg aldri har skrevet til han) osv. kaller meg alltid søta el. Men ja jeg har data andre, men det er så irriterende at han alltid ligger i bakhodet mitt.. Og jeg prøvde virkelig å ikke ha noe kontakt med han, men nå har jeg litt igjen.. Nå er jeg mer sånn hva går egentlig i gutters hoder når de holder på på den måten her? Kan dere forklare meg? Kanskje det bare er mindgame? ikke vet jeg.. Håper jeg møter en flott mann, slik at jeg kommer over han her...
Steinar40 Skrevet 2. april 2012 #2 Skrevet 2. april 2012 Avstand er noe dritt. Da skal begge parter virkelig være sikre for at det skal være noe håp i hengende snøre.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #3 Skrevet 2. april 2012 Ja det er noe dritt med avstand, og jeg har hatt et avstandsforhold tidligere. Men jeg kunne ha flytta relativt raskt om han hadde vært villig til å ta steget og satse. Kanskje det er jeg som er dum som ikke har sagt dette til han og fighta.. Ja, han er annerledes enn andre menn jeg har data. Er så vant med mannfolk som sir hva de vil og ønsker med meg, mens han er litt mer sjenert.. Dritt, men føler toget har gått litt for oss.. Nå er det jo slik at han ikke vil satse, så ja teit tråd måtte bare ha d ut!! Møter vel en fin fyr snart, så kanskje det blir litt lettere.. bare kjipt akkurat nå... Skjønner bare ikke hvorfor han gidder å sende meg sms nå og da alt fra Skulle ønske du var her er på hytteturen med oss ol. Jaja jeg kommer vel over han og etterhvert... 1
Steinar40 Skrevet 3. april 2012 #4 Skrevet 3. april 2012 Ja det er noe dritt med avstand, og jeg har hatt et avstandsforhold tidligere. Men jeg kunne ha flytta relativt raskt om han hadde vært villig til å ta steget og satse. Kanskje det er jeg som er dum som ikke har sagt dette til han og fighta.. Ja, han er annerledes enn andre menn jeg har data. Er så vant med mannfolk som sir hva de vil og ønsker med meg, mens han er litt mer sjenert.. Dritt, men føler toget har gått litt for oss.. Nå er det jo slik at han ikke vil satse, så ja teit tråd måtte bare ha d ut!! Møter vel en fin fyr snart, så kanskje det blir litt lettere.. bare kjipt akkurat nå... Skjønner bare ikke hvorfor han gidder å sende meg sms nå og da alt fra Skulle ønske du var her er på hytteturen med oss ol. Jaja jeg kommer vel over han og etterhvert... Du kan gi han beskjed om at du ikke ønsker flere sms når det ikke er mulig å komme videre.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #5 Skrevet 3. april 2012 Om du ikke har nevnt at du er villig til å flytte på deg så bør han jo kanskje få vite det slik at han kan ta det med i beslutningsgrunnlaget og ikke bare "avstand funker ikke". Siden han fortsatt ønsker kontakt med deg kan det jo ligge nytt håp i det at en av dere er villige til å flytte. Men hjelper ikke dette på holdningen hans er det dødfødt. Ikke for å være negativ, men avstand krever 100% interesse og vilje fra begge parter. Hvis en/begge nøler så går det ikke over tid (og det har jeg smertelig erfart selv mer enn en gang). 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå