Gå til innhold

til dem som er JV +andre


Gjest blackbird

Anbefalte innlegg

Gjest blackbird

I JV så fremholdes det i litteraturen at man må være klar før man går inn i et forhold, stemmer ikke det??

Se f. eks "Hemmeligheten ved et lykkelig familieliv", jeg husker ikke nøyaktig sidetall, men det er snakk om en bildeillustrasjon med en tekst som anbefaler leseren om å "forberede" seg før man går inn i et ekteskap. Å være kjæreste med noen i JV miljøet er for å se om det er noen som man kunne tenkte seg å gifte seg med -og jeg sier ikke at det er galt - jeg bare forteller fakta.

Det fremholdes flere ganger i litteraturen uten at jeg har andre ressurser enn hukommelsen til å dokumentere det :)

Grunner til at jeg skriver dette er for å analysere ting og for å forstå hva som ligger til grunn for en ikke-konstruktiv atferd -selv om den isolert sett kan være konstruktiv, så er den ikke det over tid.

Man må jo skille mellom "perfekt" og "god nok"

se denne tråden så skjønner dere hva jeg mener http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=630421&st=0

best å begynne med de 4 siste innleggene, for at dere skal forstå den tråden.

Det er jo ganske alvorlig for meg dette pga at jeg mistet muligheten til å bli sammen med verdens peneste blondine pga lav selv-tillit + ideen om å være klar før jeg går inn i et forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elyssa

Jeg skjønner ikke helt hva du spør om jeg, Blackbird. Og synes egentlig det er litt vanskelig å se i flere av trådene dine :klo:

Hva er det du vil vi skal svare på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...