Gjest besøkende Skrevet 18. januar 2004 #1 Del Skrevet 18. januar 2004 Har nylig startet egen bedrift og sitter og ordner med første mva-oppgave. Har nesten kontroll, men lurer på et kritisk spørsmål: Må fakturaene være BETALT for at de skal telle med i terminen eller holder det at de har fakturadato innen terminen? Jeg har nemlig hørt at jeg selv kan bestemme i hvilken termin jeg vil ha dem med- den terminen de er fakturert eller den terminen jeg betaler, men ble litt usikker..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 19. januar 2004 #2 Del Skrevet 19. januar 2004 Du kan styre det litt selv tror jeg, men mest praktisk er å ta det i den perioden du har fakturert! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpebobla Skrevet 19. januar 2004 #3 Del Skrevet 19. januar 2004 Det styres vel av fakturadato, altså skal faktura som er fakturert i perioden telle med, uavhengig om de er betalt eller ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. januar 2004 #4 Del Skrevet 19. januar 2004 Jepp, er fakturadato i perioden tar du de med, selv om ikke betaling skjer før i neste periode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå