Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Dette innlegget er sikkert skrevet mange ganger, så beklager det.. ;/

Men uansett så trenger jeg en ny varmebeskyttende spray som virker.

Jeg er litt usikker på hvilken som er bra. Jeg vet at de fleste produktene fra Redken er veldig bra, men jeg er litt usikker på hvordan de blir i håret mitt...

Jeg har nettopp fått meg ny slettetang, fordi den andre ble dårligere pga alle de produktene jeg hadde i håret for varmebeskytning.

Så jeg leter etter en varmebeskyttende spray som ikke tynger håret, legger igjen fett elr som ikke setter igjen merker på slettetanga :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sverger til denne, Redken Iron Silk 07 og nummer 02 Satin Care fra Redken!

Tusen takk :)

men hvor får man kjøpt dem?

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med denne fra GHD. Gjør ikke håret fett, også er den ganske billig:)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med denne fra GHD. Gjør ikke håret fett, også er den ganske billig:)

Jeg og! Men obs, den lukter som Britney parfymen, veldig søtt og barnslig. Fikk nesten sjokk når jeg prøvde den første gang.

Skrevet

Jeg sverger til denne, Redken Iron Silk 07 og nummer 02 Satin Care fra Redken!

Jeg elsker den også! Kjøper den hos frisøren :)

Gjest Silvermist
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med KMS Free Shape-sprayen.

Link

Jeg får lett fett hår, og denne fungerer supert for meg, Gir i tillegg et lite løft til håret og hjelper med å "holde frisyren".

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk også ut disse tipsene! :)

Skrevet

Jeg og! Men obs, den lukter som Britney parfymen, veldig søtt og barnslig. Fikk nesten sjokk når jeg prøvde den første gang.

Synes du virkelig det? Synes den ikke lukter noe som helst jeg.. Den lille duften som er forsvinner jo så fort produktet er sprayet i håret.

Skrevet

Takk for alle tipsene :))

Skrevet

Ikkefunnet noe som funker på mitt ennå

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...