stinina Skrevet 18. januar 2004 #1 Skrevet 18. januar 2004 Kan noen der ute hjelpe meg ??? Jeg trenger tips til steder i Oslo som har frisør og sminking på samme sted. Og som er flinke.
cappocino Skrevet 18. januar 2004 #2 Skrevet 18. januar 2004 Jeg brukte Gina hos "på håret" i bogstadveien til håroppsats og sminke Kjempeflink jente som gjorde en kjempejobb!!
stinina Skrevet 18. januar 2004 Forfatter #3 Skrevet 18. januar 2004 Jeg brukte Gina hos "på håret" i bogstadveien til håroppsats og sminke Kjempeflink jente som gjorde en kjempejobb!! Var du fornøyd med sminkingen...? Jeg er så redd for å bli oversminket...eller at frisøren ikke har peiling på sminking.
Gjest Tex Skrevet 18. januar 2004 #4 Skrevet 18. januar 2004 Take it from me, cappo var alldeles nyyyyydelig!!! :D
14062003 Skrevet 18. januar 2004 #5 Skrevet 18. januar 2004 Jeg brukte Katinka hos Leslies på Byporten som var kjempeflink (som hun alltid har vært med meg de siste åra). Her har du et bilde av sminken: Sminke (som ser kraftig ut fordi det er inne og tatt på nært hold
Pusekatt Skrevet 18. januar 2004 #6 Skrevet 18. januar 2004 Thomas Mørk, Studio Alf på Frogner. Han har flere pallplasseringer (bl.a. 1. plass!) i NM i brudefrisering. Veldig dyktig og hyggelig fyr, som også sminker pent.
Jens Skrevet 19. januar 2004 #7 Skrevet 19. januar 2004 14062003 Syns sminken din er ALT for mørk, og kraftig. Syns sminken din hadde egnet seg på ett moteshow eller noe, ikke i ett kirkebryllup. Brudesminke skal være duse, naturlige farger. Syns desverre ikke hun hos leslie gjorde noen bra jobb, og ville aldri gått dit.....desverre, det er min mening.
14062003 Skrevet 19. januar 2004 #8 Skrevet 19. januar 2004 14062003 Syns sminken din er ALT for mørk, og kraftig. Syns sminken din hadde egnet seg på ett moteshow eller noe, ikke i ett kirkebryllup. Brudesminke skal være duse, naturlige farger. Syns desverre ikke hun hos leslie gjorde noen bra jobb, og ville aldri gått dit.....desverre, det er min mening. Helt enig! Men som jeg sa, så ser det mye værre ut enn det er - nettopp fordi det er tatt inne (sminken er lagt for utelys), blitzen slår ut, kameraet er tett oppi ansiktet mitt og sminken er helt nylagt. Huff, blitzen har slått inn på stort sett alle bildene og gitt helt feil reflekser i sminken. Her er et annet bilde fra fotografen som er litt bedre
stinina Skrevet 19. januar 2004 Forfatter #9 Skrevet 19. januar 2004 :D jeg tar gjerne i mot flere tips.....
Tari Skrevet 19. januar 2004 #10 Skrevet 19. januar 2004 Det skal vi også Jeg skal legge sminke og sette opp håret hos Studio Astri Thomas i Grensen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå