AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #1 Skrevet 2. april 2012 Heisann kvinner! Jeg har kjøpt nachos (tortilla lignende chips), men jeg vet ikke helt hva annet jeg kan putte på utenom ost og salsa -jeg skal ha en vegetarisk variant. Tar samtidig med tips for ikke vegetarisk også!
Gjest Mahareth Skrevet 2. april 2012 #4 Skrevet 2. april 2012 Bønner, cherrytomater, løk, mais. Server med guacamole og rømme. 1
Taste of Slow Skrevet 2. april 2012 #5 Skrevet 2. april 2012 En super vegetarisk variant: stek kidney bønner lett i panne, og strø over tacokrydder. Legg nachochips i en ildfast form, legg tacobønner og rødløk på, og strø over ost. Server med mais, salsa, guacemole og rømme. Du kan også finhakke forskjellige grønnsaker og steke dem lett - så strø over. F. ex paprika, tomat (klem ut mye av saften før du kutter den i biter), squash, chili og hvitløk. Du kan også blande dette inn i bønnene om du har lyst.
Zoë Castillo Skrevet 2. april 2012 #6 Skrevet 2. april 2012 Vi lager nachos med kjøttdeig, sopp og løk stekt i tacokrydder, og så blander vi det med mais, bønner, olive, paprika og salsa i ei form. Så strør vi over ost, tortillachips og philadelfia-ost. Dette er like godt uten kjøttdeig, da bruker du bare sopp, løk og bønner i tacokrydder-mixen.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #7 Skrevet 3. april 2012 Jeg pleier å bare ha på purre og salsa, og så klart masse ost!
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #8 Skrevet 3. april 2012 Sorte bønner og masse, masse purre og litt chili.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå