Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi sitter her å tenker litt på navn og kunne tenkt å kalle ungen for Speed. Både jeg og faren er jo ganske raske så kanskje ungen også blir det, men problemet er at faren allerede har kallenavnet Speedy blant venner. Vi drar jo ofte til England og USA i ferie så Speed hadde kanskje blitt kjedelig også og siden vi bor i Norge så kunne jo en norsk verson passe bedre, så hva med navnet Fart? Fart og Speedy passer vel bedre også enn Speed og Speedy?

Er Fart et fint navn på ungen?

Noen synspunkter?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

.................................

Its not the fart that kills, its the smell?

• Liker 9
Skrevet

Dette håper jeg er et tulleinnlegg.

• Liker 3
Gjest HunterLady
Skrevet

Fart og Speed er kallenavnene på stoffet Amfetamin.

Men det passer sikkert utmerket dersom han havner i narkogjenger.

• Liker 5
Gjest enirac
Skrevet

Pass på at folk gir ungen kallenavnet "Farty" da :popcorn:

• Liker 1
Skrevet

Tragiske navneforslag,rett og slett.

AnonymBruker
Skrevet

Vi sitter her å tenker litt på navn og kunne tenkt å kalle ungen for Speed. Både jeg og faren er jo ganske raske så kanskje ungen også blir det, men problemet er at faren allerede har kallenavnet Speedy blant venner. Vi drar jo ofte til England og USA i ferie så Speed hadde kanskje blitt kjedelig også og siden vi bor i Norge så kunne jo en norsk verson passe bedre, så hva med navnet Fart? Fart og Speedy passer vel bedre også enn Speed og Speedy?

Er Fart et fint navn på ungen?

Noen synspunkter?

Ja, ja, kjekt å reise til land der navnet på ungen din betyr "fis"... Ikke at Speed og dopassosiasjoner er noe bedre. Dere skal ikke ta den helt ut og like godt kalle ungen for "Cola Speed Fart" eller noe i den duren?

AnonymBruker
Skrevet

Haha, ditt troll :skratte:

• Liker 2
Skrevet

Ja jøss. Vårt barn heter Crystall Mett ;)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Datteren min heter Mari Unni Ana, men vi forkorter det til Mari U. Ana pga at det er litt langt.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner forresten en som heter Oddmund Ihn. Herr O. Ihn.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, særlig. Ingen velbevarte mennesker kaller ungen sin for Speed. Hei amfetamin! Vakkert.

Gjest fr21_5ffdsa
Skrevet

Hva hvis ungen blir utviklingshemmet i en slik grad at det over hodet ikke passer seg at den heter det? Satt litt på spissen nå, men du skjønner poenget?

Skrevet

Tror heller jeg ville gått for litt mer subtile varianter av navn som spiller på fart :fnise:

Hva med Storm eller Hauk?

Gjest O___o
Skrevet

hva med noe norrønt?

Odin, Storm, Balder, Tord også bort eiter

Skrevet (endret)

Hahaha!

Endret av Birgitta
AnonymBruker
Skrevet

Oppkalling er jo trendy for tida, hva med Speedy Fart? Eventuelt med bindestrek.

Skrevet

Jeg synes heller poden er en utrolig rar betegnelse på barnet sitt...

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...