Kindlooks Skrevet 2. april 2012 #1 Skrevet 2. april 2012 Ååå, begynner og bli så lei av å miste øyenvipper hele tiden. Er "flekker" hvor jeg ikke har øyenvipper i det hele tatt... Noen tips til løsvipper som ser naturlig ut? Har så lite vipper at det ser ikke fint ut med maskara Har prøvd argan oil, men hjelper ikke så mye.
Pialill Skrevet 2. april 2012 #2 Skrevet 2. april 2012 Jeg ville kjøpt noen punktvipper, du får dem på vita i hvertfall enkle å sette på og ser forholdsvis naturlig ut eventuelt bestille på ebay, MYE billigere, men vita sine kan jo funke mens du venter det kan du også bestille riktig lengde, syns de på vita kan bli litt vel lange på enkelte
Stellia Skrevet 4. april 2012 #3 Skrevet 4. april 2012 Jeg opplevder til tider det samme, men det skjer som regel når jeg har pause i fra Mavala Double Lash. Det er et øyevippeserum som styrker vippene og gjør dem lengre. Fås på Feelunique.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #4 Skrevet 5. april 2012 Jeg hadde perioder før der jeg mistet masse vipper, men har ikke opplevd det etter at jeg begynte å bruke mascara-primer hver gang jeg har mascara på. Hjelper kanskje ikke akkurat nå, men kanskje det hjelper på sikt for deg og?
AnonymBruker Skrevet 5. april 2012 #5 Skrevet 5. april 2012 Etter at jeg begynte å miste vipper har jeg blitt skikkelig skeptisk til inholdsstoffene i mascaraproduktene. Tror ikke det hjelper så mye med primer, oljer og serum så lenge mascaraen inneholder sterke kjemiske stoffer (og hvis man bruker sterke sminkefjernere). Gå heller over til en helt naturlig mascara, den vil pleie vippene i stedet for å bryte de ned. Leste litt om en mascara her, noen andre som har prøvd den? Vippene mine er heldigvis blitt normale igjen. Aldri mer gift på vippene mine igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå