Gå til innhold

Kjærlighetserklæring til utvalgte KGere


Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Gjest Vampen

Det er mulig jeg har lest for mye Twilight (pensum, tenk), i den grad at jeg regnbuer og enhjørninger som skyter ut av nesa mi. Eller at det er våren, i all sin prakt, som gjør meg litt ekstra warm and fuzzy. Eller at jeg bare stod opp med riktig bein først.. Jeg vet ikke. Men uansett årsak, så har jeg altså lyst til å komme med en hjertefølt kjærlighetserklæring til deler av KGs befolkning.

Kjære KG-bruker,

Et forum er aldri bedre enn sine brukere og KG er alltid en fornøyelse å poppe innom. Jeg synes det er spesielt fint med de regelrette heksekampanjene noen brukere blir utsatt for. Det gir liksom en god følelse på innsiden å se at seriøse og ufarlige spørsmål møtes en med en haug av personangrep. Her er er det ofte en av mine favoritt type brukere som glimrer. Den typen, som fordi TS eller bruker x, har slengt med leppa i en tråd om vask av ullsokker, føler det som sin soleklare rett å poppe innom alle tråder vedkommende er i, for å fortelle h*n at h*n er en dritt. Det er selvfølgelig helt fortjent! Jeg mener, det sier seg selv at om noen er så dumme at de skriver noe som kan tolkes i verste mening, en eller annen gang, gir jo selvfølgelig deg soleklar rett til å fungere som vedkommendes personlige gjødselspreder i all overskuelig fremtid. Det er generelt en fin regel at two wrongs faktisk gir en rett! Noe av det virkelig søte med denne typen bruker er at de også vil forsvare sin rett til å slenge dritt, med nebb og klør. Om noen skulle være dumme nok til å påpeke at "Det der var kanskje ikke helt greit", så er det bare å sette seg ned å vente på at vedkommende skal sables ned av stalkerbrukerens rettferdige harme. For rettferdig er den selvfølgelig, man har jo en selverklært RETT til å oppføre seg slik, fordi bruker x er så ekkel.

En annen av mine favoritter er den vi bare kan kalle kritikeren. Denne brukertypen er glødende opptatt av å finne noe å kritisere. Skrivefeil er alltids en vinner. Man blir aldri lei av å påpeke skrivefeil. Eller å kritisere noen for ting man selv koker sammen.. Type "Hvaaaa? Spiser du ikke torsk til middag hver tredje dag? Du er sikkert en dårlig mor!". Eller yrke, det er alltid en relevant ting å dra inn i en hvilken som helst tråd, når målet er å kritisere noen. Du skriver ting jeg er uenig med på KG? Du er sikkert en elendig <fyll inn relevant yrke>.

Jeg har ikke noe generelt dårlig forhold til AB, men jeg må tilstå at jeg er litt ekstra glad i den type AB som krysser av på AB for å slenge med leppa. Og nei, om du ikke er en av dem som faktisk gjør det, så trenger du ikke å skrive en glødende forsvarstale av funksjonen i denne tråden. Det er fint når man går inn i en tråd, og ser en bruker angripes fra alle bauger og kanter, av en vegg bestående av x antall ABere. Holdningen her er "Jeg vil gjerne være frekk og ufyselig mot andre, men jeg vil helst ikke måtte ta konsekvensene av min oppførsel". Spesielt når man samtidig benytter anledningen til å angripe en navngitt bruker med ting vedkommende skrev i en tråd for 1,5 år siden, uten å gi mulighet til at andre kan granske deg på samme måte.

Jeg er også veldig glad i moralisten. Denne brukeren har flere former. Noen ganger er det regelrette personangrep, som forkles i seriøse vendinger, og hevdes å være seriøs kritikk med vedkommendes beste i tankene. Det fine med dritt er at uansett hvor mye du parfymerer det, så er det fortsatt dritt. Andre ganger er det selvutnevnt forumspoliti, som overivrig slår ned på et hvert krumspring, f. eks de forhatte avsporingene. Vent for all del ikke med å se om avsporingene utvikler seg, bidra heller til dem, med kjeft, skrik, klikketeorier og generell misnøye. Holier than thoue attiitude, alt attraktivt.

Hylekoret "Dump ham" har også en spesiell plass i hjertet mitt. Her er vi særdeles årvåken for alt som kan minne om kvinnehat, men samtidig er selvfølgelig den beste kuren mot alle forholdsproblemer å dumpe jævelen. Vi vet jo alle at menn egentlig er no dritt, så de fortjener ikke tvilens gode. Det er mye bedre å trekke teorier om nevnte oppførsel x ut av stumpen, før man klinger i en taktfast messing av DUMP HAM.

I tillegg må også det gode menneskesynet sies å ha gode kår her inne. Det er jo selvfølgelig umulig å ha en seriøs debatt om utfordringer ved innvandring, tiggere og whatever, uten å omtale mennesker man er skeptisk til i ordlag som får dem til å fremstå som menneskeavfall. Eller vent litt, ER egentlig sigøynere og muslimer mennesker? Har folk som er for tjukke eller tynne, i det hele tatt lov til å eksistere? Jeg trodde det, men noen av trådene her inne gjør meg litt usikker.

Så, før noen av dere føler for å sette meg på plass i skammekroken, så jada.. Jeg vet utmerket godt at noen her inne mener jeg KGs ukronede husbitch. Det er greit. Knock yourself out. Men da er det kanskje et tankekors at noen av de inleggene folk klemmer ut av seg her inne, er så langt over grensa at jeg aldri ville ha drømt om å skrive noe slikt. Jeg er som kjent en slem, arrogant, psykisk syk bitch. Når jeg reagerer på innleggene, hva sier det om dere som skriver dem?

Med det vil jeg egentlig bare si takk, til dere det gjelder, for at dere bidrar til å gjøre KG til et hyggelig sted. For at dere tviholder på deres soleklare rett til å rakke ned på andre, og for at dere aldri klarer å finne ut hva som er forskjellen på å kritisere det som skrives og regelrett stygge og urelevante personangrep. Det gir liksom litt ekstra krydder i hverdagen.

Dere er alle i mitt hjerte, sjarmtroll!:jepp:

Husbitch over og ut

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vampen

Du er bare sjalu, så! :snurt:

:fnise:

Skremmende god oppsummering av KG!

Faen da, jeg hadde håpet at sjalusien min ikke skulle bli avslørt allerede i første svar! :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bare piss fra ende til annen, du blir sikkert en elendig mor og er nok en dårlig barnehagetante på grunn av dettte! Hvis jeg leter godt nok etter så har du sikkert FLERE skrivefeil!

Men det er sikkert kjæresten din som har gjort det sånn, så DUMP HAM!

(Sånn som du skriver, så er du sikkert overvektig også)

:fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lest, og regner meg selv som et sjarmtroll!

Håper alle de andre sjarmtrollene også tar seg tid til å lese dette. :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jim Jones

Du glemte de som flørter i stykker en hver seriøs tråd og får den flyttet over til snikk-snakk...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du glemte de som flørter i stykker en hver seriøs tråd og får den flyttet over til snikk-snakk...

Tar selvkritikk!

:opplyser: Men det var mann42 som begynte!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Du glemte de som flørter i stykker en hver seriøs tråd og får den flyttet over til snikk-snakk...

Nei, jeg glemte dem ikke. Hadde de vært målet for kjærleiken min, så hadde jeg nevnt dem. Men jeg synes faktisk flørt og fjas er litt mindre ille, enn regelrette personangrep.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jim Jones

Nei, jeg glemte dem ikke. Hadde de vært målet for kjærleiken min, så hadde jeg nevnt dem. Men jeg synes faktisk flørt og fjas er litt mindre ille, enn regelrette personangrep.

Ah, du hater dem du også...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du glemte å nevne de som syns det er en skam med brukere som blir venner, Vampen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nuppdupp

Hylekoret "Dump ham" har også en spesiell plass i hjertet mitt.

det er jo bare morsomt da :skratte: litt humor må du vel ha? :skratte:

Endret av Nuppdupp
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirkes

Lurer på om KG kan få et eget virkelig hylekor. Kanskje vi kan treffes på Lillestrøm på onsdagene og lære oss å synge "Dump ham" i kanon.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jim Jones

Men savner vampen her, hun pleier å være så flink på sånn snikk-snakk :( Blir litt ensomt uten :sukk:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Vampen

Men savner vampen her, hun pleier å være så flink på sånn snikk-snakk :( Blir litt ensomt uten :sukk:

Awwwww, du er søt når du prøver å være spydig! :jepp: Jeg føler meg ganske sikker på at om man setter innleggene våre, de siste ukene, ved siden av hverandre JJ, så er mine ikke bare mer matnyttig, men også preget av færre avsporinger.

Men det jeg lurer på, hva i HI var det som traff deg så godt at du føler for å spre om deg med litt påtatt fjas? Eller var det bare et forsøk på å provosere meg? Isåfall må jeg skuffe deg. Jeg fikk liksom sagt mitt i HI, og jeg bryr meg generelt lite om fjas og avsporinger. Men for all del, bedre hell neste gang.

Endret av Vampen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

Awwwww, du er søt når du prøver å være spydig! :jepp: Jeg føler meg ganske sikker på at om man setter innleggene våre, de siste ukene, ved siden av hverandre JJ, så er mine ikke bare mer matnyttig, men også preget av færre avsporinger.

Men det jeg lurer på, hva i HI var det som traff deg så godt at du føler for å spre om deg med litt påtatt fjas? Eller var det bare et forsøk på å provosere meg? Isåfall må jeg skuffe deg. Jeg fikk liksom sagt mitt i HI, og jeg bryr meg generelt lite om fjas og avsporinger. Men for all del, bedre hell neste gang.

har du fått deg en ny krangle- venn?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Jeg er en enkel sjel :takke:

Ja, det kan virke sånn. Denne tråden er skrevet på en humoristisk måte, men den handler allikevel om det fenomenet her inne som er stygge personangrep. Nå skjønner jeg at du vil frem til et poeng om at fjas og flørt er irriterende, og det skal du jaggu få lov til å mene. Jeg føler meg ikke engang spesielt truffet. Det jeg derimot synes er interessant er at du tydeligvis mener at flørt i en tråd er like ille som å angripe folk. Det er liksom det samme om man flørter, eller basert på et innlegg bruker AB til å fortelle noen at de er dumme, en dårlig mor eller et elendig menneske.

Men for all del, jeg er glad nok i oppmerksomhet til å sette pris på at å illustrere et poeng for mer personlig, er mer viktig for enkelte enn hvordan man snakker til hverandre på et forum. For jeg ER tross alt viktigere enn det. Eller hva JJ?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...