Gå til innhold

IntimPiercing.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en kvinne på 42 som har veldig lyst på en intimpiercing. Er ferdig med barnefødsler og etter å ha vært i forhold i over 10 år så er både min mann og jeg lysten på dette. Noen som har råd og erfaring? Setter veldig pris på svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk tid på å velge riktig studio! Hør om erfaringer på dem som tar. Be om å se bilde evnt snakke med noen.

Regner med det er musa?

Be de tegne prikker der kulene går. Vent ei stund mens du ser i speilet. Vil du at kulene skal gå ut akkuratt der? Står den litt feil? Vær super på hygene der, Rens OFTE!

• Liker 2
Skrevet

Og velg ikke et smykke som sitter perfekt med ei gang. Man kan få hevelser/betennelser. Så smykker må være litt lengre. (men det regner jeg med poerceren hjelper med)

• Liker 1
Skrevet

Har ingen erfaringer med intimpiercinger, men hvis du bor i Osloområdet vil jeg anbefale deg å dra til PinPoint Piercing, ved Youngstorget. De er flinke :)

• Liker 1
Skrevet

Intimpiercing er ofte enklere enn piercinger andre steder, fordi kroppen har gode funksjoner for å rense områdene selv. Man skal selvsagt følge anvisningene for rensing der som andre steder. Piercing i huden over klitoris, som vel er den vanligste som kvinner tar i det området, er veldig grei og gror raskt og lett. Det er tross alt bare hud som pierces.

Skrevet

Tusen takk for bra svar. Jeg tenkte å ha i musa og oslo blir nærmest for meg. Men kan noen fortelle litt om hvilke type piercing jeg kan ha? Tenker da på plassering og utseendet.

• 1 år senere...
Skrevet

Jeg har. Funker fint. ;) Gror veldig raskt og greit. Gjør vondt i det sekundet de stikker, etter det hadde jeg ikke vondt i det hele tatt. :)

Skrevet

Ååå, det virker så vondt! Med tanke på hvor følsomt det er der nede

Anonymous poster hash: 6e706...7fc
Skrevet

Google vertikal hood. Jeg hadde denne i ca 8år..vondeste stikket, men aldri hatt problemer i etterkant.

Anbefaler forøvrig også Pinpoint :)

Skrevet

Clitoris hood piercing anbefaler jeg! Ikke tatt selv men en venninne har. Både ser og føles digg ut. Gå for all del et seriøst sted og stell bra etterpå, det er ikke et sted du har lyst å få en infeksjon!

Skrevet

Ååå, det virker så vondt! Med tanke på hvor følsomt det er der nede

Anonymous poster hash: 6e706...7fc

Igjennom selve klitorisen er visst helt grusomt, men nesten ingen har slik piercing. I "forhuden" er det ikke så vondt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...