Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Har akkuratt hatt mitt første IVF forsøk, og tok en test i dag på rugedag 12. Den var positiv, er det for tidlig til å stole på ?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og testet positivt på dag 12.....klarte ikke å vente.. Så jeg tror nok jeg kan si gratulerer til deg :klemmer:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg testet positivt 3 dager før IKM. Og en positiv test er en positiv test. Gratulerer :)

Skrevet

Hei!

Har akkuratt hatt mitt første IVF forsøk, og tok en test i dag på rugedag 12. Den var positiv, er det for tidlig til å stole på ?

Rugedag 12 er 14 DPO, husk at egget ble tatt ut et-par døgn før de satt det inn igjen.

Og en positiv test er positiv, uansett når du får den. De fleste IVFere tester positivt på rugedag 10-12.

Gratulerer!

AnonymBruker
Skrevet

Takk for det:) Bare så utrolig rart, etter nesten 5 år med prøving og så sa det klaff på første IVF forsøk, tror ikke det har gått opp for meg enda:)

AnonymBruker
Skrevet

Du kan stole på en test som er tatt på rugedag 12, 10 dager kan eggløsningsprøyten sitte i.

I prøverørsverden er ikke en positiv test alltid graviditet, siden eggløsningsprøyten kan gi en positiv test om man tester for tidlig så hormonene ikke er ute av kroppen.

Men på dag 12 er det ikke for tidlig. Gratulerer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...