Gå til innhold

Er det vanlig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

altså, jeg prøver å endre tema iblant, føle at jeg liker han for den han er ikke bare pikken, og vil føle at han liker meg for den jeg er ikke bare fitta.. men neida, han snakker bare om det. feks var jeg lei meg og deppa igår , så sa han uffda vennen livet er hardt, ikke lett å takle det noenganger men når man har sex og kos så blir det bedre.. jeg ble veldig sur og enda mer lei meg, hadde lyst på trøst og kjærlighet, ikke kåthet og ja dere vet..

vi er ikke sammen, vi er i datingsfasen, prøver å bli mere kjent, men det ENESTE han er opptatt av er å være kåt... han er en snill man med gode egenskaper, men de ser jeg ikke så ofte da han må blande pikk/fitte i alle mulige samtaler :(

Jeg vet ikke om det er rett å gjøre det slutt eller gi det sjanse?? håper på noen seriøse svar, orker rett å slett ikke tulle svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere gjør det bra som knullevenner. Men kanskje ikke noe mer?

Det er noe du må vurdere. Er absolutt ikke feil av deg å dumpe han om dere ikke kan snakke om seriøse ting.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres merkelig ut. Du må rett og slett bare si at alle samtalene om sex er frastøtende for deg, og at han må slutte hvis han skal ha en mulighet for å beholde deg.

Uten å snakke med han, kan du jo heller ikke forvente en bedring,

AnonymBruker
Skrevet

Dere gjør det bra som knullevenner. Men kanskje ikke noe mer?

Det er noe du må vurdere. Er absolutt ikke feil av deg å dumpe han om dere ikke kan snakke om seriøse ting.

han har ikke fått sex , jeg har sagt til han 100 ganger at jeg ikke vil ha sex med en jeg ikke er kjæreste med.. men han bare prater om det.. jeg er lei.. føler meg som en vandrende kjønnsorgan :(

Skrevet

Tror nok ikke dette forholdet går noen vei desverre.. Dump han før du får følelser for han..

AnonymBruker
Skrevet

han vil bare knulle. ikke verdt å satse på.

vis du gir bort melka gratis er det ingen som vil ha kua.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres merkelig ut. Du må rett og slett bare si at alle samtalene om sex er frastøtende for deg, og at han må slutte hvis han skal ha en mulighet for å beholde deg.

Uten å snakke med han, kan du jo heller ikke forvente en bedring,

har prata uten hell... men imorgen skal jeg gjøre det slutt.. orker ikke mer.. istad sa han: jeg runket til deg, jeg er så kåt, også sa jeg javel? så sa han: ohh nå kom jeg, nå får du ikke mer. natta..

men spurte jeg deg i det hele tatt om jeg vil ha noe??

Skrevet

han har ikke fått sex , jeg har sagt til han 100 ganger at jeg ikke vil ha sex med en jeg ikke er kjæreste med.. men han bare prater om det.. jeg er lei.. føler meg som en vandrende kjønnsorgan :(

Hvor lenge har dere drevet på da? Kan jo være at han syns det er på tide bare..

AnonymBruker
Skrevet

vis han prater om se betyr det han vil ha det. vis han ikke bytter tema selv om du vil. trust me.. det er bare sex han er ute etter.

Gjest Purelove
Skrevet

har prata uten hell... men imorgen skal jeg gjøre det slutt.. orker ikke mer.. istad sa han: jeg runket til deg, jeg er så kåt, også sa jeg javel? så sa han: ohh nå kom jeg, nå får du ikke mer. natta..

men spurte jeg deg i det hele tatt om jeg vil ha noe??

:fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge har dere drevet på da? Kan jo være at han syns det er på tide bare..

nja 3 mnd kanskje, han bor langt så vi treffes ikke ofte.. det er greit at han synes det er på tide... men når samtalene bare handler om sex blir jeg lei, iblant er jo det koselig , men ikke 24/7... føler ikke meg så verdifull egentlig.. har masse følelser, er glad i han men tror ikke jeg orker han mer.... synes bare synd på han når han griner og blir lei seg når jeg sier at jeg skal gå fra han... nå skriver jeg fort og masse skrivefeil, men ble faktisk skjelven pga den siste meldingen han sendte.

AnonymBruker
Skrevet

vis du gir bort melka gratis er det ingen som vil ha kua.

For noe forbanna tull!

Gjest .-L-.
Skrevet

Si det til han da. Da får han sjangsen til å tilpasse seg.

AnonymBruker
Skrevet

Si det til han da. Da får han sjangsen til å tilpasse seg.

sa det men det hjelper ikke.. da jeg sa det sist gang så sa han, jeg dør for å smake på deg å ligge med deg. tenk da å få den responsen når jeg sier at jeg ikke liker det han gjør. Det hjelper ikke han er en sær type.

Gjest Saxobeat
Skrevet

Jeg tror du vet utmerket godt selv hva som er rett å gjøre her, men følelsene dine for han stopper deg i å gjøre noe. Gjør det slutt og kom deg videre.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du vet utmerket godt selv hva som er rett å gjøre her, men følelsene dine for han stopper deg i å gjøre noe. Gjør det slutt og kom deg videre.

du har ret.. skal gjøre det....

• Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet

sa det men det hjelper ikke.. da jeg sa det sist gang så sa han, jeg dør for å smake på deg å ligge med deg. tenk da å få den responsen når jeg sier at jeg ikke liker det han gjør. Det hjelper ikke han er en sær type.

Nei, da vet jeg ikke hva du skal gjøre. Om han ikke vil høre så er det lite å gjøre.

Skrevet

Sånn hadde jeg det i 3 år med eksen. Forferdelig slitsomt med sånne mannfolk som ikke kan snakke om noe tema uten å blande inn sex/pikk/fitte. Sa det til han utallige ganger, at jeg ikke ville høre om sex.

Sånne mannfolk blir ikke bedre, om du ikke vil snakke om sex til alle anledninger (eksen min snakket like gjerne om det og vårt sexliv ute blandt venner som hjemme i senga), så bør du dumpe den daten der før dere kommer noe lenger.

Skrevet

Enig! Har nettopp vært ute for en lignende type. Vi er ikke på dating engang. Bare sex, sex, sex - her om dagen sendte han melding - åååå jeg er så kåååååt!!! Du får finne deg en dame da, svarte jeg. For jeg har ettertrykkelig gitt beskjed mange ganger at jeg ikke er interessert verken som kjæreste eller pulevenn. Men hjelper det? Neida.

Noen tror visst at bare de kjører på så gir kvinnfolket etter til slutt. Slår helt feil ut for min del - turn - off!

Nytter det ikke snakke med ham, dump!

Gjest Bandit
Skrevet

Dere virker veldig lite samstemte, så dette tror jeg dessverre ikke kommer til å fungere. Har det gått 3 måneder kan det hende han er livredd for å gå i vennefella, men han kan også rett og slett kun være ute etter sex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...