Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er en familie på 5 som skal på en weekendtur til Oslo.

Aldri vært der før, og det er jo så mange hoteller å velge mellom....

Noen som har ett bra å anbefale? Jeg vil ha ett greit familierom med god plass til alle 5 :)

Balkong hadde vært helt topp, og selvfølgelig sentralt. Med gåavstand til karl johan.

På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grand?

Litt kravstor? Men har du penger, finner du sikkert noe sånt.

Gjest snoopy_93
Skrevet

Radison blue? Det hotellet rett ved siden av Oslo s.

Gjest EryMax
Skrevet

Tårnsuiten på Grand selvfølgelig

• Liker 1
Gjest Jim Jones
Skrevet

Hva skal det koste?

Uansett, Scandic Byporten fungerer bra til slike turer.

AnonymBruker
Skrevet

Clarion Royal eller Clarion Folketeateret? Eller et av SAS-hotellene:) ?

Skrevet

Takk for gode forslag! Da går jeg for tårnsiuten på Grand ;))

Skrevet

Thon hotel Slottsparken. Romslige rom med kokomuligheter.

Gjest navnelapp
Skrevet

Med ein barnefamilie i byen ville eg ikkje gått for området rundt Oslo S. Comfort har eit hotell i Møllergata, Comfort express. Derfrå er det kort veg bort til Glasmagasinet, og billig. Carls er eit Thonhotell rett ved Karl JOhan, nytt og fint. Balkong er nok ei tapt sak. Det ligg også eit hotell i Rosenkranz gate, huskar ikkje namnet. KNA-hotellet og Edderkoppen (scandic) er begge fine hotell. Det nye Vulkan hotell er fint viss dokke vil utforske Grünerløkka.

Skrevet

Cochs Pensjonat i bunnen av Hegdehaugsveien er rimelig, har store rom, gåavstand til Karl Johan, Slottsparken, Bogstadveien osv.

AnonymBruker
Skrevet

Enig i denne! Fantastisk frokost.. Ellers så er både Clarion Collection Folketeateret og Royal Christiania gode alternativ. Vet ikke om de har balkong på sistenevnte da, men på de to første vet jeg de har. :)

Skrevet

Det hotellet er koselig og fint. Har bodd der flere ganger, og nå sist i et superior-rom balkong. Eneste som kan være litt irriterende er den helt gjennomsiktige glassdøren inn til badet.

Enig med AB over meg: frokosten er meget god :)

Skrevet

Har lett litt rundt på nett. Mange hotell som ikke har rom siden vi er 5 stk som vil dele rom.

Jeg har sett litt på Thon Hotel Panorama. Noen som har vært der?

Gjest navnelapp
Skrevet

Har lett litt rundt på nett. Mange hotell som ikke har rom siden vi er 5 stk som vil dele rom.

Jeg har sett litt på Thon Hotel Panorama. Noen som har vært der?

Det ligg i det aller mest ruskete strøket av byen, ein del prostitusjon, mykje trafikk og ikkje så triveleg. Eg ville prøvd å finne noko på nordsida av Karl Johan. Har du sjekka om nokon av hotella har rom som det går an å åpne imellom romma? Då kan tre vere på eit rom og to på det andre, med direkte dør imellom. Den tredje kan evnt. sove på ekstraseng.

Gjest EryMax
Skrevet

Rica Victoria har jeg bodd på sammen med 4 personer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...