Rakel Skrevet 1. april 2012 #1 Skrevet 1. april 2012 (endret) Ønsker å laget en film til datteren vår i anledning konfirmasjonen, og likte godt når det var tekst og musikk til. Jeg har en blanding av både filmsnutter og enkeltbilder jeg ville ønsket å hatt med. Er det noen som vet hva jeg trenger for å kunne lage noe slikt? Endret 1. april 2012 av Rakel
Vulpes Skrevet 1. april 2012 #2 Skrevet 1. april 2012 Jeg har Mac og bruker iMovie. Har kun brukt det én gang, men det var relativt enkelt å få til. Hvis du har Windows-PC tror jeg Windows Movie Maker er noe av den samme greia 1
Rakel Skrevet 1. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2012 Jeg har Mac og bruker iMovie. Har kun brukt det én gang, men det var relativt enkelt å få til. Hvis du har Windows-PC tror jeg Windows Movie Maker er noe av den samme greia Jeg har Windows, og... yes!.. movie maker. Skal sjekke det ut i morgen! Takker! (hadde et program inne på en eldre PC tidligere hvor jeg laget film, men så stokket det seg plutselig helt... tenkte derfor at jeg kanskje måtte kjøpe for å få noe skikkelig. Men movie maker har jeg aldri prøvd, og så jo bra ut!)
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #4 Skrevet 2. april 2012 Da lurer jeg på hvordan du skal løse dette under selve framvisningen. Skal du bruke pc, TV eller annet teknisk utstyr?
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #5 Skrevet 2. april 2012 2 x Sony HDV Z7U, LANC, og Adobe Premiere. Minimum!
Rakel Skrevet 2. april 2012 Forfatter #6 Skrevet 2. april 2012 Da lurer jeg på hvordan du skal løse dette under selve framvisningen. Skal du bruke pc, TV eller annet teknisk utstyr? Godt spørsmål. Jeg regner med at de har nødvendig utstyr på stedet. Jeg spurte om det da jeg bestilte, og forsto at jeg kun trengte PC/CD da.. (skal ringe i morgen og få mer detaljer)
Rakel Skrevet 2. april 2012 Forfatter #7 Skrevet 2. april 2012 2 x Sony HDV Z7U, LANC, og Adobe Premiere. Minimum! ?? for å spille av..?
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #8 Skrevet 2. april 2012 ?? for å spille av..? Ja. Glemte genlock forresten, det må du også ha.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #9 Skrevet 2. april 2012 2 x Sony HDV Z7U, LANC, og Adobe Premiere. Minimum! ??? Ja. Glemte genlock forresten, det må du også ha. ???
Gjest Optimo Skrevet 2. april 2012 #10 Skrevet 2. april 2012 Ta en titt på nettjenesten animoto.com. Før du evt betaler noe kan du lage en gratisfilm på ett minutt, så ser du om konseptet kan funke for behovet ditt.
Rakel Skrevet 2. april 2012 Forfatter #11 Skrevet 2. april 2012 Helt fantastisk, nå er alt boks! Movie maker fungerte utmerket! Så nå er det bare å få fram kreativiteten. Herlig å få kontroll på dette nå, ikke lenge igjen til konfirmasjonen. Guile, takk for tipset. Godt å ha noe i bakhånd også.
Rakel Skrevet 2. april 2012 Forfatter #12 Skrevet 2. april 2012 p.s: Har ordnet fremviser, de hadde alt på stedet, trengte bare ha med PC.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå