Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva bruker du mest penger på etter at alle faste kostander har blitt betalt?

Klær? Sminke? Reiser? Ekstra god mat?

Bare litt nyskjerrig. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Survival
Skrevet

Uten å ta med de kjedelige tingene som huslån, billån, forsikringer og den slags så er det vel:

God mat

Møbler

Klær og sko

Trening og hobby

AnonymBruker
Skrevet

Dersom dagligvarer ikke går under faste poster, så går det mest med der.. Gjerne 5-6000. Men under denne posten er også alt av renholdsprodukter, iblant filmer og veldig ofte aviser og blader. :fnise:

Dersom vi ikke tar med den posten så bruker jeg mest penger på klær og sko. Kanskje rundt 2000 i mnd. Og rundt 1000-lappen i måneden på hår og kosmetikk (fuktighetskremer og lignende iberegnet). Forsøkte å regne det ut mnds-vis. Jeg går til frisøren ca 3 ganger i året, og kjøper lite sminke. Ny mascara 3-4 ganger i året og påfyll av andre ting når jeg bruker det opp, og ting varer veldig lenge. :)

Neste store posten er ferie. Litt usikker på hvordan det står men sånn ca 24-26 tusen i året på klær og sko, ca 10 000 i året på reise (min halvdel av summen, reiser ikke alene) og ca 10-14 000 på kosmetikk og hår.

Skrevet

Definitivt festing.

• Liker 3
Gjest Bobler
Skrevet

Bikkja :ler:

Herregud så mye penger jeg bruker på det dyret der!

" Å, jeg kunne vel egentlig trengt en ny topp. Men tenk så fin han ville blitt i det halsbåndet!"

• Liker 4
Skrevet

Alkohol og mat tenker jeg.

• Liker 1
Skrevet

Klær og festing(alkohol, taxi, inngang, noen ganger drikke på byen osv)

• Liker 1
Skrevet

Reise, bøker, dvd'er, klær er vel det jeg bruker mest penger på.

Gjest just words
Skrevet

God mat

kino og filmer

Teater

bøker

hund

Alkohol

Motorsykkel

Gjest Solsmil
Skrevet

Mat, med mindre det går under faste utgifter. Er stort sett bare det jeg bruker penger på å for tiden. Mest fordi jeg ikke har noe særlig penger å bruke, og mat må man jo ha.I tillegg til trening, buss og litt klær.

Skrevet

Klær.. Uten tvil klæær.. og sko.. :blush: men så passer jeg på å betale alle regningene mine og de nødvendige utgiftene første såklart!

Skrevet (endret)

Mat og alkohol (regner da både matbutikk og cafe/utemat- og drikke)

Hobbyutstyr

Det er omtrent det eneste jeg bruker penger på utenom faste utgifter for tiden.. annet enn en kinotur i ny og ne, gaver når det trengs og kanskje ett klesplagg og en ny duppeditt eller interiørdings i måneden..:P

Edit: Glemte katten, bruker litt penger på henne.. mat, kattesand, godbiter. Blir ikke kjempemye i måneden da:)

Endret av SoftKitty
Skrevet

Mat. Min store matlast er at jeg av og til kjøper lunch istedet for å lage selv. Har heldigvis tilgang på relativt billig og sunn mat, og siden jeg har lange dager (spiser lunch, middag og et par mellommåltider hjemmefra) og hater svett mat så synes jeg det er OK at jeg til en viss grad benytter meg av tilbudet, men prøver å bli flinkere til å i alle fall ha med meg litt hjemmefra.

Skrevet

Antagelig mat, og på andreplass er nok bøker..

• Liker 1
Skrevet

Klær

Mat og drikke (tenker da på lunsj og slikt ute. Mat ellers er det ikke jeg som står for)

Alkohol og uteliv

Skrevet (endret)

Mat og reiser, helt klart.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet

Film/kino

Reiser/opplevelser

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...