Gå til innhold

Hva er den største størrelsen Vero Moda har i jeans?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som vet? :)

34 tror jeg...? Men størrelsen varierer i fra merke til merke også.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Men de gjorde om på størrelsene for en stund siden sant? Vet du hva 34 er i "gammel" størrelse? 44?

Skrevet

Takk for svar. Men de gjorde om på størrelsene for en stund siden sant? Vet du hva 34 er i "gammel" størrelse? 44?

Ja, tror det, for jeg må ha 32 som regel, og ellers bruker jeg 42 sånn stort sett. Hvorfor kan man ikke bare lage en størrelses standard og ferdig med det egentlig?:P

AnonymBruker
Skrevet

Ja det er så utrolig irriterende! :) Blir helt forvirra.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, tror det, for jeg må ha 32 som regel, og ellers bruker jeg 42 sånn stort sett. Hvorfor kan man ikke bare lage en størrelses standard og ferdig med det egentlig?:P

Fordi man ved å bruke tommer kan ha jeans i alt fra 24-34, altså 11 ulike størrelser, mens alternativet er 34, 36, 38, 40, 42, 44 = 6 ulike størrelser.

Det var da også noe å klage på. Jeg er glad jeans kommer i tommer og ikke i andre størrelser, for da er det lettere å finne noe som passer. Men for all del, hvis dere heller vil vippe midt i mellom to størrelser og aldri finne en passende bukse, dere om det.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fordi man ved å bruke tommer kan ha jeans i alt fra 24-34, altså 11 ulike størrelser, mens alternativet er 34, 36, 38, 40, 42, 44 = 6 ulike størrelser.

Det var da også noe å klage på. Jeg er glad jeans kommer i tommer og ikke i andre størrelser, for da er det lettere å finne noe som passer. Men for all del, hvis dere heller vil vippe midt i mellom to størrelser og aldri finne en passende bukse, dere om det.

Hvordan får du det til å bli 11 ulike størrelser? Dessuten, hopper de ikke over slik at det blir 24, 26, 28 osv?

AnonymBruker
Skrevet

Visst jeg forstår det riktig på Nelly sine sider så er str 33 den største størrelsen.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan får du det til å bli 11 ulike størrelser? Dessuten, hopper de ikke over slik at det blir 24, 26, 28 osv?

24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 = 11 størrelser. Og de hopper ikke over, nei.

AnonymBruker
Skrevet

24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 = 11 størrelser. Og de hopper ikke over, nei.

Det blir strengt tatt 10 størrelser.

AnonymBruker
Skrevet

Det blir strengt tatt 10 størrelser.

Eller det blir visst elleve ja :)

Skrevet

Noen plasser har de bukser i kun 24, 26, 28, 30 osv.. Altså partallsstørrelser.

Skrevet

Og ikke bare er det livvidden som har ulik størrelse, også lengden! :danse:

Så ikke bare 11 størrelser nei, men man kan vel ha lengde fra ca 29 - 36 (jenter)?

Det blir da 11*7 = 77 ulike størrelser! :danser::hjerter:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det stopper ikke på 44 heller da. det går hvertfall opp til 52.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...