makkapakka Skrevet 1. april 2012 #1 Skrevet 1. april 2012 Jeg har ikke prøvd ennå, men kan jeg bruke vanlig vaskemiddel for å prøve å få bort grønske, eller må jeg ty til sterke midler? hvor får jeg kjøpt det?
Lutetium 71 Skrevet 1. april 2012 #2 Skrevet 1. april 2012 (endret) Få tak i noe alge/grønskekverk, og spray på. Vanlig såpe funker ikke noe særlig. Du finner det der de selger maling, eller for eksempel hagebutikker/biltema. Endret 1. april 2012 av Lutetium 71
Dakota Skrevet 1. april 2012 #3 Skrevet 1. april 2012 Helt vanlig klorin. Blandingsforhold står på pakken - husvask. Dreper sopp og alger og alt sånt.
Susa Skrevet 3. april 2012 #4 Skrevet 3. april 2012 Vi hadde det på verandaen vår, i malebutikken sa de at vi måtte kjøpe terassevask, så vi gjordet det da. Men den fjerna all terasseolja som vi hadde på ifjor! Så nå må vi betale ca 1500 kr for ny olje! Så absolutt ikke å anbefale!
makkapakka Skrevet 3. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2012 Vi hadde det på verandaen vår, i malebutikken sa de at vi måtte kjøpe terassevask, så vi gjordet det da. Men den fjerna all terasseolja som vi hadde på ifjor! Så nå må vi betale ca 1500 kr for ny olje! Så absolutt ikke å anbefale! takk for den, for dette hørte jeg rykte om at terrassevasken gjør og har derfor ikke kjøpt dette. Derfor er jeg ute etter alternativer for å fjerne grønsken.
makkapakka Skrevet 3. april 2012 Forfatter #6 Skrevet 3. april 2012 Helt vanlig klorin. Blandingsforhold står på pakken - husvask. Dreper sopp og alger og alt sånt. det er jo forsøket verdt.
challenger Skrevet 3. april 2012 #7 Skrevet 3. april 2012 Vi brukte sånn "husvask" for å få bort sånn grønt på verandaen. Fikk bort en del, men ikke alt dessverre.
makkapakka Skrevet 3. april 2012 Forfatter #8 Skrevet 3. april 2012 Få tak i noe alge/grønskekverk, og spray på. Vanlig såpe funker ikke noe særlig. Du finner det der de selger maling, eller for eksempel hagebutikker/biltema. kan prøve å spørre på biltema hos "kontakt" personen der som skriker så høyt at hele biltema vet hva jeg skal gjøre med terrassen..
makkapakka Skrevet 3. april 2012 Forfatter #9 Skrevet 3. april 2012 Vi brukte sånn "husvask" for å få bort sånn grønt på verandaen. Fikk bort en del, men ikke alt dessverre. da tok det heller ikke malingen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå