Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Om noen poster en kommentar som du har motargumenter mot, alle som til nå har komenter det er " enig" m den som poster, skriver du det du mener da, eller lar du det passere i stilhet?

Eks kommentarer til avisartikler, politiker, ol

Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet

Hvis jeg deltar så skriver jeg det jeg mener. Hva er elles vitsen?

Skrevet

Somregel bare ignorerer jeg, orker ikke diskutere med folk på facebook.. En sjelden gang sier jeg noe om at jeg ikke er enig men det skjer ikke ofte:P

Gjest Bobler
Skrevet

Jeg diskuterer like mye med fult navn som på et forum hvor jeg har en bruke.

Det er ikke slik at jeg slutter å ha meninger fordi folk veit hva jeg heter og hvem jeg er.

Jeg er alltid ærlig, uansett om det er på et forum, på facebook eller på jobb. Og jeg feiger ikke ut av en diskusjon fordi folk er uenige med meg.

Gjest snoopy_93
Skrevet

Sist jeg var i en slik duskusjon på facebook endte jeg opp med å bli sletta som venn fordi jeg mente at det er "umodent" gjort å planlegge barn i en alder av 16år. Jenta er nå gravid og nekter å bli venn med meg. :sjenert::skratte:

Skrevet

Rister bare på hodet og ignorerer det.

Skrevet

Dersom jeg føler for å diskutere så gjør jeg det uansett hvilket fora det er i og om jeg er anonym eller ikke.

Altså jeg lar ikke være å diskutere fordi jeg er på FB. Lar jeg være så er de fordi jeg ikke orker eller fordi temaet ikke interesserer meg

Gjest Is_te
Skrevet

Sist jeg var i en slik duskusjon på facebook endte jeg opp med å bli sletta som venn fordi jeg mente at det er "umodent" gjort å planlegge barn i en alder av 16år. Jenta er nå gravid og nekter å bli venn med meg. :sjenert::skratte:

Samme skjedde med meg! Ble blokkert og slettet. Sikkert fordi jeg kom med noe annet enn hjerter og likes :P

Skrevet

Jeg har havnet i en del diskusjoner på FB, og behandler dem ikke som noe annet enn ren tidtrøyte hvis jeg kjeder meg. Det kommer aldri noe konstruktivt utav dem uansett!

Skrevet

Jeg har slått meg til ro med at FB er til for hyggelige hilsener, og for å smalltalke og holde kontakt og dele ymse fra livet sitt. De tilfellene jeg har sett av diskusjon der inne har sjeldent aldri ført noe godt med seg. Ergo tenker jeg at enhver "eier" sin egen side, og poster akkurat hva h*n vil der, også lever jeg etter regelen om at hvis jeg ikke har noe hyggelig å komme med, så holder jeg munn. Selv om det iblant kribler i fingrene etter å si min hjertens mening. FB er ikke et diskusjonforum, og det forholder jeg meg til.

Skrevet

Har ingen problemer med å gå mot strømmen, for i slike tilfeller har jeg som regel gode argumenter og/eller kilder på det jeg sier. Men det er ikke alltid at jeg orker å engasjere meg i Facebook-diskusjoner.

Gjest Badabing
Skrevet

Jeg gjorde det før, inntil noen slettet meg som venn. Etter det har jeg holdt meg unna FB-diskusjoner, selv om jeg innimellom har innmari lyst til å si meningen min :sjenert:

Skrevet

Nei, jeg prøver å holde meg unna diskusjoner på facebook. De jeg har god kontakt med av facevenner vet enten hva jeg mener eller så kan jeg benytte emg av en annen kanal for å få sagt hva jeg mener. Majoriteten av facebookvennene mine har jeg kun perifær kontakt med, og da har jeg ikke noe behov for å spre meningene mine på dem.

Har brutt prinsippet mitt en gang, men det var fordi jeg reagerte veldig sterkt på hva som ble skrevet og på impuls bestemte meg for å si i mot.

Gjest avocadoen
Skrevet

Er i en as we speak, men bruker nesten aldri å diskutere på facebook til vanlig :)

Skrevet

Sist jeg skrev noe som kunne diskuteres på facebookveggen ble jeg kalt en fitte(av en kjendis :skratte: ). For noe hverdagslig og trivielt noe, ut av det blå. Har gitt opp diskusjoner på face. Blir bare sur stemning, sier du imot noen, tror de automatisk at du ikke liker dem :klo:

å debatere er en tapt kunst :sukk:

Gjest avocadoen
Skrevet

Sist jeg skrev noe som kunne diskuteres på facebookveggen ble jeg kalt en fitte(av en kjendis :skratte: ). For noe hverdagslig og trivielt noe, ut av det blå. Har gitt opp diskusjoner på face. Blir bare sur stemning, sier du imot noen, tror de automatisk at du ikke liker dem :klo:

å debatere er en tapt kunst :sukk:

Hahah, ja det er sant. Men nå har jeg mange venner som er i unge høyre som har vært på landskonferanse i helga, så da klarte jeg nesten ikke å dy meg. Men jeg angrer litt nå da. Tror at denne personen tror at jeg ikke liker h*n akkurat nå!

Skrevet

Hahah, ja det er sant. Men nå har jeg mange venner som er i unge høyre som har vært på landskonferanse i helga, så da klarte jeg nesten ikke å dy meg. Men jeg angrer litt nå da. Tror at denne personen tror at jeg ikke liker h*n akkurat nå!

fort gjort! Der er jo ganske morsomt når det står på! :fnise:

Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

som regel gjør jeg det ja. folk blir drittforbanna, men kommer nesten alltid i ettertid og sier at jeg har rett :gjeiper: jeg er nok litt for direkte :fnise:

når det gjelder avisa så lar jeg det gå som regel for tiden. er alltid noen som har kommentert det jeg mener uansett. bare å trykke liker på det. om de ikke har gjort det, så kommenterer jeg hi hi..

Endret av Nuppdupp
  • Liker 1
Gjest avocadoen
Skrevet

fort gjort! Der er jo ganske morsomt når det står på! :fnise:

Hahah, ja! :fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...