Andreapuzy Skrevet 1. april 2012 #1 Skrevet 1. april 2012 For en god stund siden, brukte jeg mye rettetang,krølltang osv.. Å når er det håret under svidd,krusete helt forferdelig! Har noen en mirakelkur for å forbedre det eller få det nesten normalt? Jeg har hvertfall ikke lyst til å klippe det bort siden det er alt det bakerste å det er sånn 35 cm langt! HJELP!
Silfen Skrevet 1. april 2012 #2 Skrevet 1. april 2012 Bruker du mye sånt så må du jo ha en varmebeskytter i håret først, for ikke å ødelegge det. Alt hva man lærer med en nabo som gjør sånne greier. :D
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #3 Skrevet 1. april 2012 Du har ikke behandlet håret ditt bra og når er det ØDELAGT. Det eneste du kan gjøre er å klippe det av. Det er ingenting som er styggere enn folk med langt hår som er så slitt at det ser ut som en gammel fjøskost. Klipp av det slitte og behandle håret ditt bedre etter det. Det gjør du ved å stusse det gjevnlig (så slipper du å måtte klippe av 35 cm med slitt hår neste gang), bruke varmebeskyttende krem/spray og hårolje. 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #4 Skrevet 1. april 2012 viktig med varme beskyttende...men synes det er rart håret ditt ikke tålte uten,for jeg har gjort det uten og noen ganger uten større problemer. du må pleie håret ditt godt til vanlig og. 1
Andreapuzy Skrevet 1. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 1. april 2012 viktig med varme beskyttende...men synes det er rart håret ditt ikke tålte uten,for jeg har gjort det uten og noen ganger uten større problemer. du må pleie håret ditt godt til vanlig og. Jeg har jo gjort det mange ganger, derfor ble det sånn.. men etter årene har det blitt bedre men det jo fortsatt stygt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå