Gå til innhold

Den vakreste jeg har møtt

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Han er den nydeligste skapningen jeg har funnet.. omsorgsfull, snill og god, kosete , omtenksom og noen øyne man kan drukne i i timesvis. Vi har sovet sammen 4 ganger, og vi har hatt det så koselig. sett film, gått tur, drukket kaffe og snakket. Men *knips* plutselig , så er han ikke interessert.. har aldri tid til meg, tar ikke kontakt og svarer ikke på meldingene mine. jeg har bare sendt 2 hyggelige sms, jeg er ikke masete engang. og jeg sitter her, og skjønner ingenting.. den ene meldingen unnskyldte jeg for at jeg ble litt irritert over at han ikke hadde tid til meg.,og at jeg burde respektert det. Vi har bare kjent hverandre et par måneder , så kan ikke forvente at han vil ofre all tid for meg, selvom jeg gjør det. Han har ikke svart på meldingen om unnskyldingen min jeg sendte 2 dager siden. Hvis jeg ikke hører noe fra han på noen uker, kan jeg kontakte han da, og si at jeg savner han og synes det er trist vi har mistet kontakt?

Endret av kristin1901
Videoannonse
Annonse
Gjest Regza
Skrevet

la han være, han sender melding eller ringer om interessen er der.

• Liker 6
Skrevet (endret)

Auda... Du får bare legge ut snøret, la ham vite at du ønsker å ha kontakt, og så smøre deg med tålmodighet uten å mase... :trist:

PS: Han er ikke "verdens vakreste, snill, omsorgsfull og omtenksom" hvis han gir deg en kald skulder uten forklaring.. Det er forelskelsen som snakker

Endret av Knirke
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dessverre er det en del menn som er skikkelig feige selv om man har hatt det utrolig koslig og alt har klaffa på mange plan, er det noen som bare er så utrolig feig å ikke tør å si at de ikke vil ha noe forhold el. Skulle jo tro at når menn begynte å bli i 20-30 åra burda være såpass voksne at de i det minste klarer å si at dessverre, men dette funker ikke. Eller den tid eller de har angst for å binde seg ja.. da er det kanskje best å bare gå videre.. Ja vet det er lettere å si det enn å gjøre det selv når man står oppi det selv. Snakker av erfaring. Vi hadde vel data hverandre i 2-3 mnd, så en dag var det frokost god tur på jobben og så ingenting! Altså jeg tenkte vi burde ta en prat rundt at vi kanskje ikke matcha helt på en del ting, så visste egentlig ikke om jeg ville fortsette inn i et seriøst forhold. Men det at han var så feig og bare kutta all kontakt uten å hverken ta tlf eller svare på sms. Ikke snakk om at jeg nedringte fyren, men jeg blei bare veldig skuffa over hele fyren. Hadde han vært voksen nok å ta en prat, tror jeg vi hadde kanskje vært venner. Men den måten det endte på ja jeg var sjokkert over at voksne menn er så feige!

Gjest .-L-.
Skrevet

Vet at det er tøft :/, damen jeg vil ha, har kjæreste. Tror det beste for deg er å komme seg videre.

Skrevet

Hvis han kan la deg gå i uvissthet å vente uten å få svar etter at du prøver å ta kontakt er han nok desverre ikke noe å samle på. Da tar han den kjipe veien ut ved å la være å svare deg framfor å si at han kanskje ikke vil noe mere mellom deg og han. Patetisk og smålig synes jeg. Om han virkelig hadde tatt hensyn til dine følelser,hadde han ikke gjordt dette ved å unngå deg på denne måten.

Skrevet

Jeg har vært der selv, og det eneste som fungerer er dessverre å fokusere på seg selv, og det DU vil gjøre - uten ham. Vær sammen med venner, dyrk interesser, prøv noe nytt og i det hele tatt hold fokuset på deg selv :) Om han skulle finne ut at han virkelig vil ha deg likevel, kommer det til å bli slik, men om han ikke tar kontakt er han ingenting å samle på ;)

Skrevet

ja, jeg kan vel ikke annet å gjøre enn å gi det tid. :)

Skrevet

ja, jeg kan vel ikke annet å gjøre enn å gi det tid. :)

Enig :) Men du må love å oppdatere tråden om det skjer noe nytt!

AnonymBruker
Skrevet

Har dere pult?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...