Gjest Slowpoke Skrevet 1. april 2012 #1 Skrevet 1. april 2012 Ja, hva er din glad sang? Hvilken sang setter du på for å få deg i godt humør, som kanskje får deg til å danse og synge med og som kan gjør dagen litt lettere? Denne snes jeg er en skikkelig glad sang som ofte får meg til å smile om dagen er litt grå. Fin fin sang Kom med ditt bidrag, alltid kjekt med nye gladsanger.
Envy Skrevet 2. april 2012 #6 Skrevet 2. april 2012 Swedish house mafia - Save the world Dimitri Vegas - REJ Pitbull - Suavemente
Vulpes Skrevet 2. april 2012 #7 Skrevet 2. april 2012 The Dandy Warhols - Bohemian Like You Denne er helt fantastisk! Blir så positiv og sprudlende og glad av den :D Også liker jeg videoen. Nakne folk, wohooo! The Fratellis - Chelsea Dagger Denne er også awesomeness, fantastisk fengende! 1
Vulpes Skrevet 2. april 2012 #8 Skrevet 2. april 2012 Regina Spektor - The Calculation Denne sangen gir meg så god følelse i magen Queen - Don't Stop Me Now Denne er selvsagt! 1
Gjest sardintroll Skrevet 2. april 2012 #9 Skrevet 2. april 2012 Har mange, men dette er helt klart en av dem. http://www.youtube.com/watch?v=nsdj9NRzqC4 1
Gjest padawan Skrevet 2. april 2012 #10 Skrevet 2. april 2012 Kanskje litt sær sang men jeg digger den og blir i veldig godt humør av Dj Maxwell - Allegria.
sofie777 Skrevet 2. april 2012 #11 Skrevet 2. april 2012 Rett og slett "The Happy Song"!! http://www.youtube.com/watch?v=VZEuuYqAz_c
Gjest finurlig Skrevet 2. april 2012 #12 Skrevet 2. april 2012 Safri Duo - Knock on Wood Footloose-sangen
Heart Skrevet 2. april 2012 #13 Skrevet 2. april 2012 Som det står i YouTube-kommentarfeltet akkurat nå: "They should make terrorists listen to this every morning - they'd probably change their ways and be happy people."
Arlandria Skrevet 2. april 2012 #15 Skrevet 2. april 2012 Videoen er så VITTIG, også! Dave Grohl <3 Får meg i veldig "fuck it!"-humør, klarer å få meg til å le når noe går galt. 1
Gjest Slowpoke Skrevet 3. april 2012 #19 Skrevet 3. april 2012 Mer, mer! Har en skikkelig ræva dag så trenger enda flere slike sanger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå