Gå til innhold

Skal du gifte deg i Maggie Sottero-kjole??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så nysgjerrig på hvor mange av dere som skal gifte dere i en Maggie Sottero-kjole! (Eller har gjort det)

Kan dere ikke skrive inn her, kanskje legge med et bilde også?

Jeg skal gifte meg i 2005 og har lyst på MS "Joanna" MED Paris Jacket, den ser slik ut:

http://www.kristinsbrudesalong.no/images/m...003-091-big.gif

Har fått inntrykk av at det er vanskelig å få tak i en slik kjole med jakken.... Jeg har derfor tenkt å kjøpe en kjole i samme stilen, uten stropper eller med stropper med korsett-ryggen og så få sydd jakka et sted senere...!

(Hvis noen her skal gifte seg i en slik kjole som jeg ønsker meg, med eller uten jakke, før mai 2005 og har tenkt å selge den senere for rundt 6000, VÆR SÅ SNILL Å MAIL/PM MEG!

Jeg kjøper den på dagen!!!) :D

Men nå er jeg spent, hvor mange er "vi"? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skla gifte meg i maggiesottero kjole..

MOdell :Mouline rouge

Skrevet

Det er en sånn jeg vil ha, en "Joanna" med stropper! ;)

Jeg har nemlig små pupper og er veldig liten (str. 36) så jeg må ha stropper på kjolen fordi jeg må ha BH!

Jeg har tenkt å sy på stropper på kjolen hvis jeg ikke får kjøpt en MED stropper...

Men den kjolen deres hadde vært perfekt for meg med jakken til.

Hvilken størrelse er det på deres kjole? Er det slik at alle korsett-MS kjolene er en slags one-size fordi de kan justeres fra str. 36-42 med korsettet? Eller er det forskjellige størrelser på dem i utgangspunktet? vet dere i tilfellet hvor disse størrelsene er forskjellige? Er det i livet, over brystet eller er det lengden?

Skrevet

Hva med korsett eller stroppeløs BH?

Skrevet

De er i str 10-12-14 --

Jeg har str 12 er vanlig 38 til vanlig..

Str er forskjellige i bryst ,midje...

Skrevet
Hva med korsett eller stroppeløs BH?

Går ikke... jeg er en 75A.... må fylle BH`en pittelitt eller ha en som ER "fylt", hvis ikke henger aldri kjolen oppe... :oops:

De er i str 10-12-14 --

Jeg har str 12 er vanlig 38 til vanlig..

Str er forskjellige i bryst ,midje...

Hmm.. da må jeg ha str 10 da? Jeg er 36/38 i kroppen tror jeg, men som sagt ekstra liten over brystpartiet og 160 høy.

Kjipern.. er vanskelig å finne kjole..... men jeg har god tid, da ;)

Skrevet

Håper du finnner en kjole du liker da..De bestiller jo i alle str.

Hvis du velger en kjole med korsett rygg,sitter den som støpt uansett store eller små pupper..Da tilpasser den jo deg..

Lykke til :D

Skrevet

Jeg skal også ha størrelse 12 og er 38 til vanlig, den var nesten litt stor til meg i 12, men heller bittelitt stor enn for liten.

Skrevet

Min er jo litt for stor for meg i stroppene de må sys litt inn og så må den legges oppen del

Skrevet

Joda, men jeg har aldri i livet råd til en "ny"!

Må finne en brukt til rundt 6000...! ;) Men det skal nok gå.. har sett noen allerede, men de er dessverre ikke MS og har derfor heller ikke korsett-rygg.... :(

Men som sagt; god tid, et helt år og enda litt lenger! :)

Lykke til med bryllupet ditt! Du blir nydelig i kjolen din, det er jeg sikker på!

Skrevet

Takk :D

ER mange som selger kjolen sin...

Her på markedsplassen,

www.dittbryllup.no

www.finn.no

www.qxl.no

Skrevet

En annen ting jeg kan spørre om mens vi er igang; hvor mye betaler dere for disse kjolene deres?

Har dere tenkt å selge dem etterpå?

Hvor mye kommer dere til å selge dem for da?

Skrevet

Jeg betaler 8200kr for min kjole...Men har ikke tenkt å selge den etterpå..Får se det litt ann :D

Skrevet

NY? Eller brukt? Eller leid ut hos salong? Det var billig hvis den er ny! :o

Skrevet

Jeg betaler 8600 for min ny. Kjøpt hos lisenett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...