AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #1 Skrevet 1. april 2012 Skal sende søknad med fastlegen min om det ,men det jeg har hatt i siste ligning var overgangsstønad en tilkalingsvikar og dagpenger penger for de dagene jeg ikke hadde jobb så det jeg lurer på telles det i forhold til å regne ut hvor mye jeg kommer til å få i arbeidsavklaringpenger? takk
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #2 Skrevet 1. april 2012 Skal sende søknad med fastlegen min om det ,men det jeg har hatt i siste ligning var overgangsstønad en tilkalingsvikar og dagpenger penger for de dagene jeg ikke hadde jobb så det jeg lurer på telles det i forhold til å regne ut hvor mye jeg kommer til å få i arbeidsavklaringpenger? takk Det som telles er pensjongivende inntekt det siste, eller tre siste år før arbeidsevnen ble nedsatt med minst femti prosent første gangen. Du år det som lønner seg for deg. Dersom du har hatt svært lite inntekt får du minstesats som er 2 G ( ca 180000 kr brutto).
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #3 Skrevet 1. april 2012 tenker du på pensjonsbeholdning? det står 155 XXX i 2010 pensjonsgivende inntekt (beholdning 71 XXX) 2011 står ingenting på pensjonsgivende inntekt men på pensjonsbeholdning så står det 132 XXXkr.) 2012 ingenting på pensjonsgivende inntekt mns på pensjonsbeholdning så står det 196 XXX kr. hvor mye vil jeg da få sånn ca.? Takk påforhånd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå