LilleLola Skrevet 1. april 2012 #1 Skrevet 1. april 2012 Har siden fredag hatt småblødninger, ikke mer enn vanlig utflod, men er litt blodig og det blir rosa på papiret når jeg tørker meg. Mensen skal jeg ikke ha før om 2 uker, har eggløsning imorgen (ifølge womanlog appen) Lurte da på om dette kunne være en festeblødning? Er ihvertfall ikke mensen, og jeg har aldri hatt blødninger utenom mensen før. Så om noen har vært gravide, og hadde festeblødning, hvordan visste dere at det var det det var?
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #2 Skrevet 1. april 2012 Festeblødning FØR eggløsning? Det er vel litt vanskelig.... En festeblødning oppstår etter at et befruktet egg har festet seg i livmoren. Det skjer i såfall 1 ukes tid etter eggløsning. I noen tilfeller kan man ha småblødninger rundt eggløsning. Det blir sagt at man da er ekstra fruktbar. Les mer om det her
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #3 Skrevet 1. april 2012 Jeg hadde festeblødning når jeg ble gravid. Fikk blod på papiret når jeg tørket meg og kom litt mer senere på dagen, skjønte ikke hva dette var for noe for jeg har ALDRI hatt noen blødninger uten om mensen. Dette kom da ca 1 1/2 uke før mens. Mistenkte festeblødning når jeg søkte det opp men visste jo ikke og kan jo ikke vite om det er det før man får en positiv test. Noen får jo små blødninger uten å være gravide.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #4 Skrevet 1. april 2012 Festeblødning FØR eggløsning? Det er vel litt vanskelig.... En festeblødning oppstår etter at et befruktet egg har festet seg i livmoren. Det skjer i såfall 1 ukes tid etter eggløsning. I noen tilfeller kan man ha småblødninger rundt eggløsning. Det blir sagt at man da er ekstra fruktbar. Les mer om det her Egget kan slippes både før og etter det "egentlig" skal. Kan aldri være sikker på dette. 1
LilleLola Skrevet 1. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 1. april 2012 Festeblødning FØR eggløsning? Det er vel litt vanskelig.... En festeblødning oppstår etter at et befruktet egg har festet seg i livmoren. Det skjer i såfall 1 ukes tid etter eggløsning. I noen tilfeller kan man ha småblødninger rundt eggløsning. Det blir sagt at man da er ekstra fruktbar. Les mer om det her ja, er det jeg også synes er rart, men syklusene har vært litt rare de siste månedene, blitt lenger og lenger, så hvis jeg har normal syklus igjen denne måneden (28 dager) hadde jeg eggløsning for ca en uke siden... Jeg har aldri hatt småblødninger rundt eggløsning før, ikke en dråpe blod utenom mensen. *håper litt* 1
marielle171 Skrevet 5. april 2012 #6 Skrevet 5. april 2012 Min samboer hadde en festblødning den 8. og 9. dagen etter eggløsning. Det var kun litt blod på papiret da hun tørket seg, så det var ikke en skikkelig blødning altså.
LilleLola Skrevet 19. april 2012 Forfatter #7 Skrevet 19. april 2012 Begynner å lure på om det var en festeblødning nå, er 2 dager over tiden skal kjøpe tester på lørdag for å være heeeelt sikker på at jeg ikke får den før jeg tester.. lei av å bruke penger på negative tester ^^
FrøkenStrøken Skrevet 19. april 2012 #8 Skrevet 19. april 2012 (endret) Jeg hadde en festeblødning, tror jeg. Utfloden var lys misfarget 10 dpo, og en minimal rosa "kjerne" i en tykk, hvit topp med utflod 11 dpo.. Endret 19. april 2012 av FrøkenStrøken
LilleLola Skrevet 19. april 2012 Forfatter #9 Skrevet 19. april 2012 Jeg hadde en festeblødning, tror jeg. Utfloden var lys misfarget 10 dpo, og en minimal rosa "kjerne" i en tykk, hvit topp med utflod 11 dpo.. Hos meg skjedde det før kalkulert eggløsning.. Men har lest at orgasmer kan trigge eggløsning? Jeg får noen kraftige innimellom Får vente til lørdag å se.. Men har i tillegg hatt stive brystvorter i hele dag! Og dårlig humør.. samboeren kaller meg for Hormonella
AnonymBruker Skrevet 19. april 2012 #10 Skrevet 19. april 2012 Kan ikke svare på spørsmålet ditt. Men lurer på det samme selv! Blødde litt i to dager, for noen dager siden. Og det var bare to uker siden sist jeg hadde mensen, aldri skjedd meg før. Men kan jo også ha vært eggløsning? hørt at man kan blø da også, ikke godt å vite. Jeg føler meg ihvertfall uggen nå og varm (kanskje jeg bare begynner å bli syk?! huff). Er også små kvalm til tider og fått en rar sultfølelse, føler meg sulten hele tiden nesten..
AnonymBruker Skrevet 19. april 2012 #11 Skrevet 19. april 2012 Kan ikke svare på spørsmålet ditt. Men lurer på det samme selv! Blødde litt i to dager, for noen dager siden. Og det var bare to uker siden sist jeg hadde mensen, aldri skjedd meg før. Men kan jo også ha vært eggløsning? hørt at man kan blø da også, ikke godt å vite. Jeg føler meg ihvertfall uggen nå og varm (kanskje jeg bare begynner å bli syk?! huff). Er også små kvalm til tider og fått en rar sultfølelse, føler meg sulten hele tiden nesten.. Blødde litt i to dager, for snart to uker siden - skrivefeil.
Superlilje Skrevet 21. april 2012 #12 Skrevet 21. april 2012 Jeg blødde litt 10 dager etter eggløsning, 4 dager før jeg ventet mensen. 2 dager etter denne lille blødningen testet jeg positivt. Så regner med det var festeblødning
LilleLola Skrevet 21. april 2012 Forfatter #13 Skrevet 21. april 2012 Nå begynner jeg å blei, TR har fremdeles ikke kommet... ! Tok test på fredag, men den var jo selvfølgelig negativ Så de blødningene har kanskje vært eggløsningsblødninger, men det er over 3 uker siden jeg hadde dem, noe som betyr at jeg egentlig er 1 uke over tiden. Skjønner ingenting!! Kan nevne at jeg sluttet på prevensjon slutten av november, og har hatt mensen 3 ganger etter det. Første syklusen var 34 dager, neste 31 dager, og den forrige var 36 dager. Nå er jeg på dag 40/41....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå