Gå til innhold

Gjennomsnittshøyde

Fremhevede innlegg

Gjest Reza08
Skrevet

Jeg are lurte på om noen visste hva gjennomsnittshøyden på menn/kvinner var. Er selv 172 cm høy, og føler meg egentlig ganske liten. Noen som har noen erfaringer/info å komme med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg are lurte på om noen visste hva gjennomsnittshøyden på menn/kvinner var. Er selv 172 cm høy, og føler meg egentlig ganske liten. Noen som har noen erfaringer/info å komme med?

De fleste kvinner ligger vell på 1.60 - 1.75 det er ikke mange kvinner som er over 1.80

Skrevet

Liten? Gjennomsnittshøyden er på 1,69 eller noe sånt for kvinner.

Skrevet

1.72 er ikke liten..

Gjest Bobler
Skrevet (endret)

Jeg er 1.62 og akkurat passe høy! :bolledeig:

Høyde er det uansett lite å gjøre noe med. 1.72 er ikke så lavt, det finnes mange lave menn. :)

Det var en undersøkelse på unge mellom 16-19 år for noen år tilbake, og den viste at gjennomsnittshøyden for guttene var 179 cm, for jentene 168 cm.

red; så at ts var en mann. :ler:

Endret av Bobler
AnonymBruker
Skrevet

Jeg leste nylig at gjennomsnittet for kvinner er 1.71 nå, og 1.83 for menn. Husker ikke hvor, og gidder ikke søke det opp igjen.

Skrevet

Jeg er 1.62 og akkurat passe høy! :bolledeig:

Høyde er det uansett lite å gjøre noe med. Syntes du at du er for lav, så ta på deg noen høye sko da vel! :) 1.72 er ikke lavt for en kvinne :) Isåfall er jeg dverg :ler:

Det var en undersøkelse på unge mellom 16-19 år for noen år tilbake, og den viste at gjennomsnittshøyden for guttene var 179 cm, for jentene 168 cm.

Haha hvis du er dverg så er jeg... mini dverg.

Skrevet

Liten? Gjennomsnittshøyden er på 1,69 eller noe sånt for kvinner.

1.72 er ikke liten..

Ut i fra profilinformasjonen til venstre er TS mann.

Og da vil jeg si 1.72 er liten, som i et stykke under snittet, men ikke så liten at jeg reagerer på det.

Skrevet

Ut i fra profilinformasjonen til venstre er TS mann.

Og da vil jeg si 1.72 er liten, som i et stykke under snittet, men ikke så liten at jeg reagerer på det.

Hehe jeg er så dårlig på å lese side informasjonen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...