AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #1 Del Skrevet 1. april 2012 Jeg har VG som startside, siden jeg alltid starter nettdagen med å sjekke nyhetene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 1. april 2012 #2 Del Skrevet 1. april 2012 av nettopp den samme grunnen, så har jeg dagbladet som startside Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #3 Del Skrevet 1. april 2012 startsiden siden det er så lett bytte mellom hotmailkontoene og søke gule sider og kart. kvinneguiden er på favorittlinja mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariposaa Skrevet 1. april 2012 #4 Del Skrevet 1. april 2012 Jeg har startsiden.no som startside. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bobler Skrevet 1. april 2012 #5 Del Skrevet 1. april 2012 Google, fordi jeg ikke gidder å bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest enirac Skrevet 1. april 2012 #6 Del Skrevet 1. april 2012 Har Startsiden som startside Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #7 Del Skrevet 1. april 2012 Nettavisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 1. april 2012 #8 Del Skrevet 1. april 2012 Min startside er google, fordi den er enklere for pcen å laste inn enn f eks VG. Dessuten bruker jeg google relativt mye. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arlea Skrevet 1. april 2012 #9 Del Skrevet 1. april 2012 Jeg har blank startside. Men tror facebook som regel er den første fanen som åpnes (dessverre! burde virkelig sende meg selv på facebook-rehab snart. får ikke noe ut av å henge der heller), deretter leser jeg aftenposten, adressa, lokalavisa mi og av og til dagbladet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #10 Del Skrevet 1. april 2012 Jeg starter alltid dagen med å sjekke hva Erik har funnet på: http://johncons-mirror.blogspot.com/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 1. april 2012 #11 Del Skrevet 1. april 2012 Dagbladet.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 1. april 2012 #12 Del Skrevet 1. april 2012 Apple.com - fordi jeg ikke har giddet å bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Romilo Skrevet 1. april 2012 #13 Del Skrevet 1. april 2012 "Mest besøkt"... så kan jeg bare trykke på noe som jeg er mye på, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathFoto Skrevet 1. april 2012 #14 Del Skrevet 1. april 2012 Aftenposten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cool_water Skrevet 1. april 2012 #15 Del Skrevet 1. april 2012 youtube, liker å se om det er lagt ut nye videoer av de som jeg har "subscribed" på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 1. april 2012 #16 Del Skrevet 1. april 2012 about:blank Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 1. april 2012 #17 Del Skrevet 1. april 2012 Jeg har Chrome. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest finurlig Skrevet 2. april 2012 #18 Del Skrevet 2. april 2012 Sol.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 2. april 2012 #19 Del Skrevet 2. april 2012 (endret) startsida.no Startsiden.no på nynorsk Den er ikke spesielt bra (nynorskmessig altså), men den er der av gammel vane. Dessuten er jeg spesielt dårlig til å skru av pc`n min, så ser fint lite til startsida egentlig. Endret 2. april 2012 av fruBeist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 2. april 2012 #20 Del Skrevet 2. april 2012 Startside har jeg ikke brukt på mange år. Her åpner nettleseren med de samme fanene som den ble lukket med, og sånn har det vært siden det ble en mulighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå