stineduracell Skrevet 1. april 2012 #1 Skrevet 1. april 2012 Jeg vil gjerne ha et bilskilt hvor det står "NYGIFT" på som man kan ta der som reg.nummeret skal være. Vet at det ikke er lov til å kjøre med dette, men siden det blir bilder med bilen også, syns jeg dette virker veldig kult Har sett andre som også har dette, og syns det er veldig stilig. Har sett etter dette på nettet, men finner det ingen steder. Noen som kan hjelpe meg?
Hoppetaujenta Skrevet 1. april 2012 #2 Skrevet 1. april 2012 http://www.bryllupsbutikken.no/shopserver/index.aspx?type=ProductCollection&Lang=norway&PC=66905&PPC=66909 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #3 Skrevet 1. april 2012 Hvis det bare er for bilder kan det jo like gjerne photoshoppes inn...? Da får dere det jo helt som dere vil også
Mariepus Skrevet 1. april 2012 #4 Skrevet 1. april 2012 http://www.lisesbrudesalong.no/bilpynt.shtml 1
stineduracell Skrevet 1. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 1. april 2012 Disse linkene har ikke slike Bilskilt jeg ser etter. Skal ha et skilt DER SOM REGISTRERINGSNUMMERET ER. Disse på linkene er bare ting man kleber på vinduet eller panseret, men den ene var kanskje det jeg så etter bare at det skal stå "NYGIFT" på, ikke "Just married".
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #6 Skrevet 3. april 2012 Disse linkene har ikke slike Bilskilt jeg ser etter. Skal ha et skilt DER SOM REGISTRERINGSNUMMERET ER. Disse på linkene er bare ting man kleber på vinduet eller panseret, men den ene var kanskje det jeg så etter bare at det skal stå "NYGIFT" på, ikke "Just married". Veldig så sint på folk som prøver å hjelpe deg MAKAN! 5
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #7 Skrevet 3. april 2012 Harry OG frekk? Tror du kan glemme å få hjelp. 5
Gjest Doh Skrevet 3. april 2012 #8 Skrevet 3. april 2012 Kan dere ikke bare lage et selv? Så blir det akkurat som dere ønsker
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #9 Skrevet 3. april 2012 Det er vel få som gidder å selge ulovlige ting da de færreste vil kjøpe det? Å kjøre uten skilt er faktisk ulovlig og jeg kan ikke tenke meg at sjåføren går med på det. Du får heller lage det selv og ta det på i det dere tar bilder. 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #10 Skrevet 3. april 2012 Disse linkene har ikke slike Bilskilt jeg ser etter. Skal ha et skilt DER SOM REGISTRERINGSNUMMERET ER. Disse på linkene er bare ting man kleber på vinduet eller panseret, men den ene var kanskje det jeg så etter bare at det skal stå "NYGIFT" på, ikke "Just married". Herregud, hvor gammel er du da, bridezilla?? 2
TheHairyToothfairy Skrevet 3. april 2012 #11 Skrevet 3. april 2012 Lator Skiltfabrikk i Bergen kan glatt hjelpe. Har fått laget mye personlige skilter til mine biler, i samme design som standardskiltene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå