Snuppelupp ! Skrevet 1. april 2012 #1 Skrevet 1. april 2012 (endret) ...da dere fortalte om graviditeten? Hvor gamle var de? Skal snart fortelle det til min fem år gamle gutt Er veldig spent! Endret 1. april 2012 av Snuppelupp !
Gjest meesaa Skrevet 1. april 2012 #2 Skrevet 1. april 2012 Husker ikke helt hvordan de rangerte, men de reagerte med et smil i allefall ^^ 4
Solbærsaft Skrevet 1. april 2012 #4 Skrevet 1. april 2012 (endret) Da mine søsken ble fortalt om at jeg var på vei så ble min 12 år eldre bror sur. Han trodde mamma og pappa hadde innkalt til familiemøte fordi de skulle få mer lommepenger... Og istedet kom enda en unge som skulle ha en bit av kaka -skrivefeil Endret 1. april 2012 av Solbærsaft 1
Umuriel Skrevet 2. april 2012 #5 Skrevet 2. april 2012 Stor glede. Han var tre år. Men han gjorde det helt klart at det var en bror han ville ha, og ikke en søster. Han fikk ønsket oppfylt
Gjest imli Skrevet 2. april 2012 #6 Skrevet 2. april 2012 Vart gravid då eldstemann var 7-8 mnd, så lite reaksjon her gitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå