Gjest Anonymous Skrevet 18. januar 2004 #1 Skrevet 18. januar 2004 Vi har vært sammen i åtte måneder, og ting fungerer generelt veldig bra! I det siste har jeg begynt å hinte litt om å planlegge sommerferien, mens han har virket litt uinteressert. I går proklamerte han imidlertid at han skal på sydentur med gutta til sommeren, turen må bestilles nå, og han vil ikke ha meg med. Dette forklarer han med at han ikke liker å planlegge så lang tid i forveien, for "man vet jo aldri hva som kan skje med forholdet vårt"... Hvis dette hadde vært en ren guttetur hadde det vel vært litt annerledes, men flere av kompisene skal ha med seg kjærestene sine. Jeg vet også at i vår alder handler "syden" ensbetydende om drikking og damer. Jeg føler meg liten. Hva er det han vil si? At han ikke har tro på forholdet vårt? Jeg skjønner at han ikke vil binde seg, og det er jeg enig i, jeg har jo ikke akkurat planlagt å gifte meg med ham, men det er jo ikke sååå lenge til sommeren? Han er en fin person, og jeg stoler egentlig på ham, men tanken på at han flyr rundt i sola med halvnakne jenter på alle kanter og fri flyt av alkohol er ikke noe morsom. Særlig ikke når jeg skal være igjen her i Norge:( Er det jeg som er teit og sjalu, eller har jeg rett til å føle meg litt såret?
Champagne Skrevet 18. januar 2004 #2 Skrevet 18. januar 2004 Jeg hadde blitt såret, men skjønner at det er kipt å betale for en tur hvis det blit slutt. Fortell han at det finnes avbestillingsforsikring, eller at dere kan hoppe på en tur i sommer. Trenger da ikke planlegge så lenge i forveien!!? Forresten nektet jeg også å bestille reise i forveien med ex'en min da jeg hadde lunkne følelser til forholdet vårt. Ikke dermed sagt at han har det.
Barbie Skrevet 18. januar 2004 #3 Skrevet 18. januar 2004 Jeg hadde i allefall blitt dødlig fornærmet! :evil: Hvis de andre gutta skal ha med seg jentene sine, synes jeg det er høyst merkelig at ikke du får bli med også..... :-? Vet du hva jeg ville gjort? Fått med meg noen gode venner, og reis på egen sydentur! Kanskje pipa hadde fått en annen lyd da!
Gjest Diddl Skrevet 18. januar 2004 #4 Skrevet 18. januar 2004 Jeg er enig med de andre to her- jeg hadde blitt veldig såret og veldig skuffet! Særlig siden de andre gutta skulle ha med sine kjærester. Det går jo faktisk an å avbestille en sydentur om det ikke skulle funke- det er ikke noe problem! Kansje du skal gjøre som Barbie sier- bestill en tur med dine veninner- så kan de hende han ombestemmer seg! DA KAN HAN ANGRE!
Gjest sexysadie Skrevet 18. januar 2004 #5 Skrevet 18. januar 2004 De andre gutta skal ha sine kjærester med???????? Jeg ville ha samlet noen venner og reist på egen sydentur og slått opp like før jeg dro. Hvorfor skal du leve på hans premisser?
Gjest Madley Skrevet 18. januar 2004 #6 Skrevet 18. januar 2004 Ta ham i nakken og rist ham litt... umodne guttunger har bare godt av det! Jeg ville ha samlet noen venner og reist på egen sydentur og slått opp like før jeg dro. ENIG
Gjest care Skrevet 18. januar 2004 #7 Skrevet 18. januar 2004 nei og nei disse kommentarene om at han aldri vet hva som kommer til å skje hadde virket sårende på meg og jeg hadde tolket det i den retning at han ikke var så interessert. Jeg hadde aldri funnet meg å bli behandlet slik. Hvis det hadde vært en guttetur, så hadde jeg på en måte skjønt det. Men på den andre siden, dere som ikke har vært på sommerferie sammen burde jo nettopp gjøre det sammen. nei fy
Jinny Skrevet 18. januar 2004 #8 Skrevet 18. januar 2004 I og med at det er flere kjærester som skal være med her, hadde jeg nok blitt svært lite behagelig å ha med å gjøre ei stund da, ja.
Milkshake Skrevet 18. januar 2004 #9 Skrevet 18. januar 2004 Har ingen problemer med å forstå frustrasjonen din. Bare det at han sier Man vet ikke hva som kan skje med oss er noe underlig. Sånt tenker man ikke dersom man har det fint i et forhold.
Cola Girl Skrevet 18. januar 2004 #10 Skrevet 18. januar 2004 Jeg hadde nok blitt veldig fornærmet og skuffet ja! Ren guttetur kunne nok vært ok, men skal det være kjærester med så burde da du fått være med også. Som andre nevner så byr det ikke på store problemer å få avbestilt hvis det skulle bli nødvendig. I din situasjon håper jeg at jeg hadde vært tøff nok til å si at du tolker måten han håndterer dette på som at han er usikker på deres forhold. Og hvis du ikke betyr mer for han så er det kanskje en ide å gå hver sin vei først som sist. Reaksjonen hans da vil vel kunne gi deg et hint om hva han egentlig ønsker.
Gjest Kajsa-krabat Skrevet 18. januar 2004 #11 Skrevet 18. januar 2004 Huff, hadde nok blitt ganske fornermet jeg også. Men samtidig skulle jeg ønske vi hadde gjort slike ting før vi ble en famile og flere ting å forholde seg til... Har du ingen du kan planlegge en jentetur sammen med da?? Da får han "smake sin egen medisin" også får du en tur du aldri vil glemme! Det trenger jo ikke være tur til syden(med tanke på at det er litt kostbart)....mange andre plasser å utforske både i norge og sverige for den del!
Mossa Skrevet 18. januar 2004 #12 Skrevet 18. januar 2004 :o Ikke finn på å godta at han skal reise alene, mens de andre har med seg sine partnere!!! :o Ikke finn på å godta at han ikke kan planlegge ferie med deg fordi han ikke vet hva som vil skje med forholdet deres!! Pass på å etterlat ett stort avtrykk av foten din når du sparker han på hue å rævva ut døra.........for ærlig talt...sånn behandler man ikke noen man er glad i!!!
Gjest care Skrevet 18. januar 2004 #13 Skrevet 18. januar 2004 :o Ikke finn på å godta at han skal reise alene, mens de andre har med seg sine partnere!!! :o Ikke finn på å godta at han ikke kan planlegge ferie med deg fordi han ikke vet hva som vil skje med forholdet deres!! Pass på å etterlat ett stort avtrykk av foten din når du sparker han på hue å rævva ut døra.........for ærlig talt...sånn behandler man ikke noen man er glad i!!! Deilig med folk som snakker i klartekst.
Gjest GreenSky Skrevet 19. januar 2004 #14 Skrevet 19. januar 2004 I går proklamerte han imidlertid at han skal på sydentur med gutta til sommeren, turen må bestilles nå, og han vil ikke ha meg med. Dette forklarer han med at han ikke liker å planlegge så lang tid i forveien, for "man vet jo aldri hva som kan skje med forholdet vårt"... Da hadde jeg spurt han hva i helvete han mente med det. :evil: Guttetur er greit nok, men den siste komentaren synes jeg han kunne ha spart seg for. Kanskje dere skulle ta en prat om hva dere ønsker/vil med forholdet.
Gjest som Factor Skrevet 19. januar 2004 #15 Skrevet 19. januar 2004 Jovisst er det sårende, men han må jo få gjøre som han vil selv om dere er kjærester. Problemet med oss jenter er at vi har en tendens til å treffe en vi liker og så - schwup! - har vi bundet og kneblet vedkommende fast. - Han vil gjerne dra på guttetur i sommer. OK, høres greit ut det da. Du og han kan da finne på noe i tillegg. - Andre kompiser skal ha med kjæresten sin. Javel, men de har da et annet type forhold enn du og kjæresten din. Du kan alltids forsøke å prate med'n og fortelle at dette sårer deg, men jeg tror ikke det nytter. Han vil bare bli enda mer tverr og vanskelig. Tror du bare må akseptere at du og han er på forskjellige stadier når det gjelder hva slags type forhold dere har og hvor langt dette forholdet er kommet. Han er ikke klar for å ha deg med på ferie, men det betyr ikke at han ikke er glad i deg og ikke verdsetter forholdet. Betyr bare at han trenger mer tid.
Suzy Skrevet 19. januar 2004 #16 Skrevet 19. januar 2004 Som svar på "man vet jo aldri hva som skjer med forholdet vårt" tror jeg at jeg ville svart; - Jo, jeg vet - det er nemlig over. Hade på badet! For en drittstøvel! :evil: Når de andre skal ha med seg kjærestene er det en selvfølge at han planlegger den inn i turen også - som andre her sier det fins avbestillingsforsikring. Dessuten har han den holdningen at man ikke kan satse på hverandre fordi det kanskje kan bli slutt en gang vil han jo aldri kunne ha et forhold... Stupide og hensynsløse guttehvalper er det verste jeg vet
:-) anna Skrevet 19. januar 2004 #17 Skrevet 19. januar 2004 Om sydenturen er sammen med hans kameratgjeng så burde det jo uansett ikke være noe problem for ham. Skulle det bli det slutt før turen er det vel helst du som mister lysten til å reise sammen med hans gjeng og som dermed taper penger på det. For en tosk.
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2004 #18 Skrevet 19. januar 2004 Dere har bare vært sammen i åtte måneder, da... Fyren synes vel det er litt tidlig for at dere skal på ferie sammen. Gutter er litt tregere med å binde seg enn jenter. Det beste er å akseptere det..........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå