Gjest Anonymous Skrevet 18. januar 2004 #1 Skrevet 18. januar 2004 vil bare vite hva som er verst. Jeg er sammen med en gutt, vi har vært sammen i snart 3 år. jeg har lagt an på 1-2 stk, men er generelt litt flørtete person. I dag fikk jeg vite at han hadde klina med eksen sin. Jeg mener at han er totalt ubeseiret verst, fordi han har gått over grensa. Sitter nå og vurderer om jeg skal gjøre det slutt eller fortsette i dette forholdet? Trenger råd.Hjelp!! *liten*
Arkana Skrevet 18. januar 2004 #2 Skrevet 18. januar 2004 Hva som er verst kommer vel ann på øynene som ser, alle har forskjellige grenser for hva de vil akseptere. Personlig mener jeg at om du bevisst legger ann på andre mennesker så er du vel ikke særlig bedre enn ham? Det er forskjell på litt flørting og å legge ann på andre. Om du skal bryte forholdet pga det han gjorde er det vel best at du bestemmer selv, det er jo du som skal leve med (eller uten) dette, og ikke vi.
Spiralis Skrevet 18. januar 2004 #3 Skrevet 18. januar 2004 vil bare vite hva som er verst. Jeg er sammen med en gutt, vi har vært sammen i snart 3 år. jeg har lagt an på 1-2 stk, men er generelt litt flørtete person. I dag fikk jeg vite at han hadde klina med eksen sin. Jeg mener at han er totalt ubeseiret verst, fordi han har gått over grensa. Sitter nå og vurderer om jeg skal gjøre det slutt eller fortsette i dette forholdet? Trenger råd.Hjelp!! *liten* Det høres ut som dere er litt umodne begge to!!
Tusenfryd Skrevet 18. januar 2004 #4 Skrevet 18. januar 2004 Hele spørsmålsstillingen sier meg noe om at forholdet kanskje ikke er helt helt liv laga? *Tusenfryd føler seg som gammel dame nå...*
Gjest Kajsa-krabat Skrevet 18. januar 2004 #5 Skrevet 18. januar 2004 Er han verst fordi det var en ex eller fordi han hadde fysisk kontakt med noen andre? Uansett, kanskje forholdet må vurderes.....? Du er den som vet best i denne saken, prat med han og hør hva han mener, kanskje finner dere ut av det før du går så drastisk frem å bare dropper hele forholdet??
Mossa Skrevet 18. januar 2004 #6 Skrevet 18. januar 2004 Jeg synes dere begge har gått over streken! Hvem som har gjort den verste tingen spiller vel liten rolle....du må føle deg frem til hva du klarer å akseptere/tilgi. Og så er det vel en ide å kutte ut å legge an på andre når du er i et forhold!? (hevn kan jo være en årsak til hans klining?!?)
Joplaya Skrevet 18. januar 2004 #7 Skrevet 18. januar 2004 Konkurranse om hvem som er mindre verst? Du sier hva du har gjort, men legger på en formildende kommentar. Hans handling får ingenting som kan få oss til å se formildende på det han gjorde, kun fakta. Blir vel ikke helt rettferdig det? Spiller vel ingen rolle hvem som var verst? Det som spiller noen rolle er om dere fortsatt kan stole på hverandre og ønsker gå videre med det dere har, med en litt tyngre bagasje enn tidligere.
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2004 #9 Skrevet 19. januar 2004 I konkurransen om hvem som er verst, vil jeg si at du vinner..........
Suzy Skrevet 19. januar 2004 #10 Skrevet 19. januar 2004 vil bare vite hva som er verst. Jeg er sammen med en gutt, vi har vært sammen i snart 3 år. jeg har lagt an på 1-2 stk, men er generelt litt flørtete person. I dag fikk jeg vite at han hadde klina med eksen sin. Jeg mener at han er totalt ubeseiret verst, fordi han har gått over grensa. Sitter nå og vurderer om jeg skal gjøre det slutt eller fortsette i dette forholdet? Trenger råd.Hjelp!! *liten* Hva som er verst? Dere er akkurat like ille. Klarer dere ikke å sette pris på hverandre og få den nødvendige bekreftelsen fra hverandre så kan dere vel like godt gjøre det slutt og forske på andre uten skyldfølelse... :evil:
Såpebobla Skrevet 19. januar 2004 #11 Skrevet 19. januar 2004 Hva som er verst? Dere er akkurat like ille. Klarer dere ikke å sette pris på hverandre og få den nødvendige bekreftelsen fra hverandre så kan dere vel like godt gjøre det slutt og forske på andre uten skyldfølelse... :evil: Enig!
Gjest bare lille meg... Skrevet 19. januar 2004 #12 Skrevet 19. januar 2004 Grow up! -Begge to... :-?
Lala Skrevet 19. januar 2004 #13 Skrevet 19. januar 2004 DU! Å legge bevisst an på andre GJØR MAN IKKE i et forhold. Ja han kysset eksen sin. Det gjør man heller ikke. En annen ting er at du vurderer å dumpe han fordi han "klinte" eksen sin etter at du har drevet å lagt an på andre. Jeg gidder ikke engang spørre hvor gamle dere er. Har litt vanskelig for å ta dette innlegget seriøst, men jeg prøvde hvertfall. Nå vet du hva jeg mener.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå