eelliiee Skrevet 1. april 2012 #1 Skrevet 1. april 2012 Jeg driver nå og leter etter bilder av jenter med en slik mage jeg ønsker. Jeg har funnet noen, men jeg trenger fler! Hvem er det du ser på som en bra motivasjon til drømmekroppen?
Gjest Belle Gunnes Skrevet 1. april 2012 #2 Skrevet 1. april 2012 Min egen kropp er min motivator :gjeiper: Jeg vet hvordan jeg så ut da jeg var veldig godt trent. Det er den beste motivasjonen jeg har. Å se andres kropper blir feil (for meg i hvert fall) da jeg aldri vil bli noen andre en meg selv.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #3 Skrevet 1. april 2012 Det var en fin inspirasjonstråd her på forumet for noen uker siden, den ligger vel litt bakover i rekka her om man bler seg bakover. Der var det bilder av veltrente damer, samt link til noen sider med masse før- og etter-bilder. Selv liker jeg sistnevnte best. Når man ser hva andre har gjort, hva slags utgangspunkt de hadde og hva slags kropper de har klart å trene seg til, er det lettere å ane håp for ens egen del også synes jeg. Noen av de har helt syke resultater på bare en måned eller to f.eks.
eelliiee Skrevet 1. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2012 Det var en fin inspirasjonstråd her på forumet for noen uker siden, den ligger vel litt bakover i rekka her om man bler seg bakover. Der var det bilder av veltrente damer, samt link til noen sider med masse før- og etter-bilder. Selv liker jeg sistnevnte best. Når man ser hva andre har gjort, hva slags utgangspunkt de hadde og hva slags kropper de har klart å trene seg til, er det lettere å ane håp for ens egen del også synes jeg. Noen av de har helt syke resultater på bare en måned eller to f.eks. Jeg forsøkte å søke litt før jeg startet tråden, nemlig.. men jeg har alltid vært en dårlig "søker" når det gjelder å finne tidligere ting :-P Hahha.. Får lete litt ekstra ;-P Ja, sånt er virkelig herlig å se! Sånne før/etter resultater. Enig at det er ganske bra motivasjon det også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå