Gå til innhold

Hvorfor er det slik

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt en "greie" med en fyr i flere år faktisk, det har vært drama fra dag 1.

Litt sjalusi, til ikke tørre å snakke med, meldinger på telefon, noe på facebook- det ble nesten en maktkamp på en måte.

Hver gang vi traff hverandre ble vi likevel hengende sammen. I tillegg gjorde vi hverandre bevisst sjalu eller ignorerte litt, helt latterlig-for jeg likte han, og det visste han godt.

Det hele endte med en krangel( mye greier her, jeg vet )så jeg bestemte meg for og avlutte hele greien- noe som gikk veldig fint.

Til så, det gikk lang tid-traff han igjen tilfeldig der han plutselig forteller meg at jeg egentlig er ganske pen, og vi kysser.

Synes dette blir vanskelig fordi jeg ikke fortstår så mye av dette, han ba meg ta kontakt men vet ikke om jeg tørr når ting har blitt slik.

Menn, hvorfor er dere slik mot damer?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han er bare veldig sjenert?

• Liker 1
Gjest Jim Jones
Skrevet

Du fremstår ikke som et kupp TS, tvert imot. Så da er det ikke rart at ing gikk som det gikk.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du spiller hans spill om å gjøre han sjalu og ikke tør å snakke med han, så får du deretter: masse sjalusi, masse drama, masse spill, ingenting seriøst. Ødeleggende forhold.

AnonymBruker
Skrevet

Du fremstår ikke som et kupp TS, tvert imot. Så da er det ikke rart at ing gikk som det gikk.

Joda,men du vet-alt til sin tid. Pleier å få dem jeg vil, problemet er vel helle at jeg har hatt det for lett, kupp eller ikke- utseendet er en fin inngangsbillett. :popcorn:

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du spiller hans spill om å gjøre han sjalu og ikke tør å snakke med han, så får du deretter: masse sjalusi, masse drama, masse spill, ingenting seriøst. Ødeleggende forhold.

Jo, ser den,det er hvertfall over det nå. Vil ikke holde på slik lengre, på tide og bli voksen.

Skrevet

Jeg ville i alle fall ikke ha spilt noe spill (gjøre den andre sjalu, etc). Det minner bare om et forhold basert på alt annet enn lojalitet og ærlighet. Etter MIN mening, da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...