LovelyMonroe Skrevet 1. april 2012 #1 Skrevet 1. april 2012 Hei, jeg ser nå at jeg har fått tidslinje, og jeg vet der er flere tråden ang det og det ser ut til at jeg ikke får slettet denne. Men det som irriterer meg er at du kan se innlegg og statusoppdateringer helt tilbake til 2007, og jeg er ikke intr i at foreksempel kjæresten min skal kunne se alle statusene fra 07. Jeg har ikke noe å skjule, men jeg er heller ikke intr i at andre skal se det. Det ser ikke ut til at jeg kan fjerne dette med at folk kan trykke på 2007 og deretter få opp alt. Vurd derfor å slette profilen helt, og opprette en ny - gjør meg ingenting. Men, kan jeg slette min og opprette en ny en med samme epost adr? Før kunne man det, bare at man måtte vente en uke, noen som vet hvordan dette er nå? Eller må man bruke en annen, og man kan vel ha sitt fulle navn, slik som før? Takker for svar.
Gjest Huskatta Skrevet 1. april 2012 #3 Skrevet 1. april 2012 Kan du ikke slette når du går inn på aktivitetsloggen?
LovelyMonroe Skrevet 1. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2012 Kan du ikke slette når du går inn på aktivitetsloggen? Tror jeg bare kan slette et og et innlegg, noe som blir veldig mye helt tilbake til 06/07, men skal sjekke en gang til.
LovelyMonroe Skrevet 1. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 1. april 2012 kan bare et og et innlegg. noen som vet ng sletting av profil?
Gjest enirac Skrevet 1. april 2012 #6 Skrevet 1. april 2012 Du kan nok ikkje bruke samme adressen før gamle-profilen er slettet, det tar 14 dager. Man kan bruke navnet sitt ja, samme som før, det fins jo mange med likt navn her i verden
LovelyMonroe Skrevet 1. april 2012 Forfatter #7 Skrevet 1. april 2012 men kan bare bruke en annen mail da?
Gjest enirac Skrevet 1. april 2012 #8 Skrevet 1. april 2012 men kan bare bruke en annen mail da? Jepp.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #9 Skrevet 1. april 2012 Om du bytter FB profilen din til en annen mailadressen,så kan du opprette en ny en FB profil på den gamle epostadressen. Må bare vertifisere mailadressen før etter du har byttet,så tror jeg det skal fungere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå