Arwen Skrevet 18. januar 2004 #1 Del Skrevet 18. januar 2004 :o De koster jo like mye som mine sko jo :klø: hvor kjøper dere det? Kjøper dere "ordentlige" brudepikesko eller løser dere det på en annen måte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 18. januar 2004 #2 Del Skrevet 18. januar 2004 Økonomisko og Din Sko har pensko til slikt bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cajsa Skrevet 18. januar 2004 #3 Del Skrevet 18. januar 2004 Så faktisk på bryllupsshowt at brudepikene brukte sorte lakksko.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 18. januar 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 18. januar 2004 Stikker innom økonomisko til uka jeg da. Kanskje de tilogmed har noe på salg. Takk pusekatt. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 18. januar 2004 #5 Del Skrevet 18. januar 2004 Famielieskomakeren på grønland har bra utvalg og skotøymagasinet på grynerløkka..Ved siden av ringnes...De kosetr rundt 250kr Jeg kommer til å kjøpe sko på grynerløkka har sett noen som er kjempe fine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 18. januar 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 18. januar 2004 Får bare håpe at de har størelsen jeg skal ha da. 36 er jo gnakse stort faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cajsa Skrevet 18. januar 2004 #7 Del Skrevet 18. januar 2004 Så nå at skobutikken Grensen 12 i Oslo har sko i alle størrelser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 18. januar 2004 #8 Del Skrevet 18. januar 2004 Vi sleit masse med å finne fine brudepikesko til søstern i og med at hun er tolv år og bruker størrelse 40. Hun ville ha sandaler, og de skulle jo såklart være hvite. Var ganske vanskelig å finne noen som ikke var for "voksne" men mamma fant noen til slutt. Tror det var på Din Sko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 18. januar 2004 #9 Del Skrevet 18. januar 2004 Jeg slet også en stund, og endte opp med å kjøpe helt hvite sandaler på salg på Økonomisko til 99 kroner :blunke: Knalltilbud! Håper bare de passer til våren.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå