Gå til innhold

Aprilsnarr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen en god aprilsnarr jeg kan lure faren min med?

Videoannonse
Annonse
Gjest Madelene1
Skrevet (endret)

Hvor gammel er du? Om du er 12-13-14-15, så kan du si at du er gravid! :fnise:

Endret av Madelene1
  • Liker 3
Skrevet

Hvor gammel er du? Om du er 12-13-14-15, så kan du si at du er gravid! :fnise:

Må for all del ikke prøve den om du er eldre enn det! En venninne av meg gjorde det når hun var 18/19 og endte opp med å måtte trøste en mor som hadde blitt overlykkelig over å skulle få barnebarn :gjeiper:

• Liker 16
Gjest Jim Jones
Skrevet

Må for all del ikke prøve den om du er eldre enn det! En venninne av meg gjorde det når hun var 18/19 og endte opp med å måtte trøste en mor som hadde blitt overlykkelig over å skulle få barnebarn :gjeiper:

:skratte:

• Liker 1
Gjest Madelene1
Skrevet (endret)

ååh, stakkars. :fnise:

Endret av Madelene1
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg plasserte hundeskålen og hundesengen til hunden min hos mamma. Da hun ringte for å spørre hvorfor de stod der, overbeviste jeg henne om at jeg også hadde plassert hunden der. Det endte med at hun løp rundt i nabolaget og ropte på hunden, mens den egentlig var trygt hjemme hos meg :gjeiper:

• Liker 4
Gjest fr21_5ffdsa
Skrevet

Jeg plasserte hundeskålen og hundesengen til hunden min hos mamma. Da hun ringte for å spørre hvorfor de stod der, overbeviste jeg henne om at jeg også hadde plassert hunden der. Det endte med at hun løp rundt i nabolaget og ropte på hunden, mens den egentlig var trygt hjemme hos meg :gjeiper:

:skratte::skratte:

Skrevet

Om du er i tenårene kan du jo si du er lesbisk :gjeiper:

Skrevet

Om du er i tenårene kan du jo si du er lesbisk :gjeiper:

Det gjorde jeg til min bror, for ...12 år siden i dag. Men nå var det jo sant i mitt tilfelle da :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Det gjorde jeg til min bror, for ...12 år siden i dag. Men nå var det jo sant i mitt tilfelle da :fnise:

Sa du det på første april? Var det for å ha en utvei i tilfelle han tok det dårlig?

Huff, så skummelt det er med sånne samtaler! Godt de er overstått! :-)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke alltid det er vellykket å si at man er gravid! Her fikk vi nemlig positive reaksjoner fra endel, og da ble det hele litt teit... :ler.

Skrevet

Sa du det på første april? Var det for å ha en utvei i tilfelle han tok det dårlig?

Huff, så skummelt det er med sånne samtaler! Godt de er overstått! :-)

Sendte en sms "Hvorfor må alltid de fineste damene ha type?" :fnise:

Var egentlig ikke redd for at han skulle ta det dårlig, hadde bare ikke hatt noen mulighet til å fortelle noe, og ble lei, og sendte meldinga. Han hadde forstått det for lenge siden, og venta egentlig bare på en bekreftelse.

Nok OT ;)

• Liker 1
Skrevet

Hahah!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...