Andreapuzy Skrevet 1. april 2012 #1 Skrevet 1. april 2012 Har noen en god aprilsnarr jeg kan lure faren min med?
Gjest Madelene1 Skrevet 1. april 2012 #2 Skrevet 1. april 2012 (endret) Hvor gammel er du? Om du er 12-13-14-15, så kan du si at du er gravid! Endret 1. april 2012 av Madelene1 3
Ego Skrevet 1. april 2012 #3 Skrevet 1. april 2012 Hvor gammel er du? Om du er 12-13-14-15, så kan du si at du er gravid! Må for all del ikke prøve den om du er eldre enn det! En venninne av meg gjorde det når hun var 18/19 og endte opp med å måtte trøste en mor som hadde blitt overlykkelig over å skulle få barnebarn :gjeiper: 16
Gjest Jim Jones Skrevet 1. april 2012 #4 Skrevet 1. april 2012 Må for all del ikke prøve den om du er eldre enn det! En venninne av meg gjorde det når hun var 18/19 og endte opp med å måtte trøste en mor som hadde blitt overlykkelig over å skulle få barnebarn :gjeiper: 1
Gjest Madelene1 Skrevet 1. april 2012 #5 Skrevet 1. april 2012 (endret) Må for all del ikke prøve den om du er eldre enn det! En venninne av meg gjorde det når hun var 18/19 og endte opp med å måtte trøste en mor som hadde blitt overlykkelig over å skulle få barnebarn :gjeiper: ååh, stakkars. Endret 1. april 2012 av Madelene1
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2012 #6 Skrevet 1. april 2012 Jeg plasserte hundeskålen og hundesengen til hunden min hos mamma. Da hun ringte for å spørre hvorfor de stod der, overbeviste jeg henne om at jeg også hadde plassert hunden der. Det endte med at hun løp rundt i nabolaget og ropte på hunden, mens den egentlig var trygt hjemme hos meg :gjeiper: 4
Gjest fr21_5ffdsa Skrevet 1. april 2012 #7 Skrevet 1. april 2012 Jeg plasserte hundeskålen og hundesengen til hunden min hos mamma. Da hun ringte for å spørre hvorfor de stod der, overbeviste jeg henne om at jeg også hadde plassert hunden der. Det endte med at hun løp rundt i nabolaget og ropte på hunden, mens den egentlig var trygt hjemme hos meg :gjeiper:
Cuddlegirl Skrevet 1. april 2012 #8 Skrevet 1. april 2012 Om du er i tenårene kan du jo si du er lesbisk :gjeiper:
fruBeist Skrevet 1. april 2012 #9 Skrevet 1. april 2012 Om du er i tenårene kan du jo si du er lesbisk :gjeiper: Det gjorde jeg til min bror, for ...12 år siden i dag. Men nå var det jo sant i mitt tilfelle da 1
Rainbow Skrevet 1. april 2012 #10 Skrevet 1. april 2012 Det gjorde jeg til min bror, for ...12 år siden i dag. Men nå var det jo sant i mitt tilfelle da Sa du det på første april? Var det for å ha en utvei i tilfelle han tok det dårlig? Huff, så skummelt det er med sånne samtaler! Godt de er overstått! :-) 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #11 Skrevet 1. april 2012 Det er ikke alltid det er vellykket å si at man er gravid! Her fikk vi nemlig positive reaksjoner fra endel, og da ble det hele litt teit... :ler.
fruBeist Skrevet 1. april 2012 #12 Skrevet 1. april 2012 Sa du det på første april? Var det for å ha en utvei i tilfelle han tok det dårlig? Huff, så skummelt det er med sånne samtaler! Godt de er overstått! :-) Sendte en sms "Hvorfor må alltid de fineste damene ha type?" Var egentlig ikke redd for at han skulle ta det dårlig, hadde bare ikke hatt noen mulighet til å fortelle noe, og ble lei, og sendte meldinga. Han hadde forstått det for lenge siden, og venta egentlig bare på en bekreftelse. Nok OT 1
Eleutheria Skrevet 2. april 2012 #13 Skrevet 2. april 2012 Jeg plasserte hundeskålen og hundesengen til hunden min hos mamma. Da hun ringte for å spørre hvorfor de stod der, overbeviste jeg henne om at jeg også hadde plassert hunden der. Det endte med at hun løp rundt i nabolaget og ropte på hunden, mens den egentlig var trygt hjemme hos meg :gjeiper: Hahah!! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå