Gjest deprimert Skrevet 1. april 2012 #1 Skrevet 1. april 2012 Jeg har akkurat begynt på 50mg seroquel for å få sove om nettene, og 60mg fontex mot bulimi og depresjon. Jeg lurer på om noen her inne har erfaringer å dele? Jeg har ikke merket noe særlig til bivirkninger... enda. var du plaget med det? Følte du at pillene virket? Hvor lenge gikk du på dem?
Gjest Lille Skrevet 1. april 2012 #2 Skrevet 1. april 2012 jeg bruker seruquel 50 mg og merker ikke store bivirkningene =) Det eneste at jeg sliter med å stå opp om morgenen mulig fordi de ikke har gått ut av kroppen. Ellers funker det på meg uten bivirkninger. Jeg hadde heller ikke bivirkninger når jeg begynte å ta de. Jeg bruker de for å ikke drømme så syke drømmer pga Cipralex. Jeg synes pillene funker bra ved å minske tankekjøret =) Jeg har forsøkt noen dager uten å bruke tablettene, sover ikke like godt da. Men er litt skummelt å bli avhengig av slike piller, men de gjør jobben sin bra synes jeg da =)
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2012 #3 Skrevet 1. april 2012 Brukte en periode Fontex, men syns ikke de fungerte og gikk over til Seroquel og Lamictal. Blir trøtt, får merkelige drømmer og iblant "restless legs" av Seroquel, men ellers merker jeg ingenting. Gikk på dem i 2 år først, med et opphold på 2 år, og nå har jeg gått på de i tre år. Jeg er "avhengig" av Seroquel, får ikke sove uten dem, med mindre jeg har vært våken i over 24 timer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå